Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta : Program
Podyplomowe Studia Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Program studiów

 

​Program studiów obejmuje cztery bloki tematyczne:

  • zapoznanie słuchaczy z nowoczesnym marketingiem opartym na zarządzaniu wartością klienta;
  • prezentację praktycznych metod i narzędzi realizacji strategii wzrostu wartości klienta dla firm; 
  • prezentacji metod sprzedaży w krótkim i długim okresie;
  • przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom zarządzania wartością klienta (analiza konkretnego przypadku) pod kierunkiem promotora - wykładowcy studium.

W skład zakresu tematycznego Studiów wchodzą następujące obszary:

  • Metody pomiaru wartości klienta
  • Zarządzanie relacjami z klientami i wzrostem wartości klienta
  • Strategie sprzedaży i obsługi klientów
  • Strategie budowy kapitału klientów 
  • Współczesne uwarunkowania budowy wartości klientów 
  • Seminarium dyplomowe

Seminarium dyplomowe – prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona

Program studiów obejmuje łącznie 168 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów, konwersatoriów i warsztatów.