Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta : Korzyści
Podyplomowe Studia Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Perspektywy zawodowe

 
  • ​specjalista ds. marketingu nowoczesnego
  • specjalista ds. strategii sprzedaży
  • specjalista ds. zarządzania popytem
  • specjalista ds. badań marketingowych
  • specjalista ds. systemów informacji o kliencie
  • specjalista ds. innowacji wartości
 

 Korzyści dla studenta

 
  • nowoczesne spojrzenie na rolę marketingu,
  • pozyskanie wiedzy z zakresu nowoczesnego marketingu,
  • umiejętności pomiaru wartości klienta dla firmy,
  • umiejętności z zakresu pozyskiwania i zatrzymywania klientów,
  • umiejętności budowy skutecznych strategii wzrostu wartości klientów dla firmy.
 
 

 Korzyści dla pracodawcy

 
​Oryginalna wiedza pracowników o najnowszych metodach konkurowania, pozyskiwania i zatrzymywania klientów oraz o strategiach wzrostu wartości klientów dla firmy, z uwzględnieniem innowacji.