Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta : Wykładowcy
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy

 
Dr hab. Rafał Kasprzak – pracownik naukowy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zatrudniony w Instytucie Zarządzania. Autor wielu projektów badawczych oraz gospodarczych poświęconych zagadnieniu innowacyjności oraz efektywnemu stymulowaniu współpracy pomiędzy nauką a biznesem. Posiada doświadczenie zawodowe w obszarach doradztwa biznesowego dla organizacji wdrażających innowacje, przygotowywaniu analiz finansowych i ekonomicznych oraz w zarządzaniu projektami innowacyjnymi. Naukowo pasjonuje się problematyką przemysłów kreatywnych (cultural and creative industries) ich związkiem z innowacyjnością oraz pomiarem oddziaływania kultury na gospodarkę regionu. Twórca narzędzi wspomagających funkcjonowanie sfery kultury dostępnych na portalu www.ekonomiawkulturze.pl , doradca i certyfikowany trener z zakresu pozyskiwania środków pochodzących z funduszy publicznych oraz autor licznych wniosków o dofinansowanie projektów. Absolwent studiów Master of Business Administration w Ecole Superieure de Commerce de Rennes (Francja).

Bogdan Mróz (prof. dr hab.) – profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył podyplomowe studia menedżerskie we Włoszech (Scuola Superiore Enrico Mattei w Mediolanie) oraz 9-miesięczny program zaawansowanego kształcenia menedżerskiego dla wykładowców szkół biznesu (Advanced Management Education Program) w School of Business-Carleton University w Ottawie. Przebywał również na stypendiach i stażach naukowych we Włoszech, Niemczech, Japonii i Kanadzie, gdzie prowadził badania i wykłady na tamtejszych uniwersytetach. Ma w swoim dorobku naukowym książki i artykuły publikowane w Polsce oraz w fachowych czasopismach zagranicznych, jak również referaty prezentowane na krajowych i zagranicznych konferencjach i kongresach naukowych. Współpracował przy realizacji różnych projektów z polskimi i zagranicznymi firmami konsultingowymi (RPR Group, Central Europe Trust, Centro Analisi Strategiche). Uczestniczył jako wykładowca i trener w szkoleniach dla kadry menedżerskiej organizowanych m.in. pod auspicjami Polskiego Towarzystwa Marketingu oraz Polskiej Fundacji Promocji Kadr. Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych i doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jego zainteresowania naukowo-badawcze obejmują m.in. takie zagadnienia jak: lobbing w Polsce i na świecie, gospodarka nieformalna, nowe trendy konsumenckie, wpływ procesów globalizacji na strategie biznesowe firm i zachowania konsumentów.
 
Hubert Kostrzyński – ekspert ds. zarządzania jakością i satysfakcją klientów w PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. Absolwent wydziałów historii oraz nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie zajmował się kwestiami roli mediów w polityce międzynarodowej oraz socjologią wyborczą. Uzyskał dyplom MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w obszarach badań rynku, marketingu, komunikacji i PR oraz zarządzania jakością, zdobywane na stanowiskach specjalistycznych, eksperckich i kierowniczych w firmach sektora finansowego oraz energetycznego. Brał udział w projektach typu greenfield, realizował działania rebrandingowe współodpowiadając m.in. za komunikację z klientami oraz przebudowę modelu obsługi, w tym: wprowadzanie IVR, stworzenie e-BOK, procesy i procedury obsługowe. Jako szef marketingu Grupy AEGON w Polsce wprowadzał program Net Promoter Score, wspierając również spółki Grupy w innych krajach. Autor kilkudziesięciu publikacji popularyzujących marketing i zarządzanie satysfakcją klientów, publikowanych m.in. w Marketingu w Praktyce oraz Dzienniku Ubezpieczeniowym. Obecnie odpowiada za wdrożenie systemu pomiaru i poprawy jakości obsługi klientów w Grupie PGE.

Arkadiusz Wódkowski – rocznik 1969. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 25 lat pracuje w branĪ y badawczej. Na początku jako badacz terenowy potem szef sieci ankieterów, rekruter na wywiady, moderator, autor analiz i raportów. Obecnie jest konsultantem marketingowym. Laureat nagrody Mercator w kategorii badania jakościowe. Autor najlepszego referatu na V Kongresie Badaczy. Był prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Jest inicjatorem studiów podyplomowych Zarządzania Jakością Obsługi w Szkole Głównej Handlowej. Prowadzi szkolenia i warsztaty systematycznie oceniane jako jedne z najlepszych. Specjalizuje się badaniach trendów konsumenckich, potrzeb i motywacji. ĩona Eliza, córki Weronika i Wanda. Systematycznie i czynnie zajmuje sięgrąw koszykówkę, brydĪ a sportowego, tenisa, tangiem argentyńskim, saunowaniem, podróĪ ami kamperem, oglądaniem polskiego sportu na Ī ywo.
 
Magdalena Szelągowska – z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należy:
– tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych;
– kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy;
 – badania satysfakcji i rekomendacji Klienta;
– operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości;
– tworzenie i implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych;
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień, mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej oraz w ramach wkładów realizowanych dla uczelni wyższych, w programie „Nauka praktyce – praktyka nauce”. Autorka wkrótce wydanej książki, o zarządzaniu jakością obsługi Klienta w biznesie.