Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta : Program
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Program studiów

 

 

​Program studiów podyplomowych ​ ​ ​
​Lp. ​tytuł przedmiotu  ​wymiar godzinowy  ​punkty ECTS
​ ​Blok I – Postępowanie konsumenta na rynku ​ ​
1 ​Trendy konsumenckie w Polsce i na świecie ​16 ​8
2 ​Postępowanie konsumenta na rynku ​8 ​4
​3 ​Ochrona konsumenta na rynku ​8 ​4
​Blok II – Obsługa klienta w planowaniu strategicznym organizacji ​ ​
1 ​Miejsce jakości obsługi klienta w strategii marketingowej organizacji ​16 ​8
2 ​Obsługa klienta ​8 ​4
3 ​Jakość obsługi klienta w przedsiębiorstwie  ​4 ​2
​4 ​Jakość obsługi klienta w administracji  ​4 ​2
​Blok III – Techniki zarządzania procesami obsługi klienta ​ ​
​1 ​Procesy zarządzania satysfakcją klienta ​8 ​4
​2 ​Kompetencje i zadania menedżera zarządzania obsługą klienta ​8 ​4
​3 ​Metodyka budowania standardów obsługi klienta ​8 ​4
​4 ​Metodyka dokumentowania standardów obsługi klienta ​8 ​4
​5 ​Prawne aspekty zarządzania obsługą klienta ​8 ​4
​6 ​Metodyka komunikacji i wdrożenia standardów obsługi klienta ​8 ​4
​7 ​Wskaźniki efektywności w procesach zarządzania obsługą klienta ​4 ​2
​8 ​Narzędzia i techniki stosowane w procesach zarządzania jakością obsługi klienta ​8 ​4
​9 ​Innowacje i technologie informacyjne w zarządzaniu jakością obsługi klienta ​4 ​2
​Blok IV – Techniki ewaluacji procesów zarządzania obsługą klienta ​ ​
​1 ​Techniki planowania projektów ​8 ​4
​2 ​Techniki i narzędzia badań marketingowych na potrzeby obsługi klienta ​16 ​8
​3 ​Techniki i metody analizy danych statystycznych ​8 ​4
​4 ​Seminarium dyplomowe i przygotowanie pracy dyplomowej ​20 ​10
​ ​Liczba godzin zajęć ogółem   ​180
​ ​Liczba godzin zajęć ogółem   ​90
 

Wykaz osób prowadzących zajęcia w ramach pierwszej edycji  Studiów Podyplomowych Zarządzanie Satysfakcją Klienta:

  • prof. dr hab. Anna Dąbrowska
  • Katarzyna Gawlik
  • Mec. Piotr Grodzki
  • Agata Jakuszko
  • prof. dr hab. Mirosława Janoś-Kresło
  • Hubert Kostrzyński
  • Jakub Lewandowski
  • prof. dr hab. Bogdan Mróz
  • Magdalena Szelągowska
  • Anna Talarczyk
  • prof. dr hab. Piotr Wachowiak
  • Arkadiusz Wódkowski
  • prof. dr hab. Paweł Wyrozębski