Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta : Zarządzanie satysfakcją klienta
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Podyplomowe studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta

 
Celem studiów jest dostarczenie Słuchaczom wiedzy i praktycznych przykładów z zakresu efektywnego zarządzania obsługą, satysfakcją i rekomendacją klienta w nowoczesnych firmach komercyjnych. Badania rynkowe wykazują bezpośredni wpływ pozytywnych doświadczeń klientów na przychody i koszty organizacji, funkcjonalność oraz na ich wizerunek – zwłaszcza w dobie rosnącego udziału mediów elektronicznych w tworzeniu i udostępnianiu opinii klientów.
 

 Dlaczego Warto

 
Zarządzanie Satysfakcją Klienta to studia przygotowujące managerów do zapewniania standardów sprzedaży i obsługi, które skutecznie łączą przychody firm i zadowolenie Klienta. Dziś, gdy pandemia gwałtownie odwróciła proporcje świata tradycyjnego i on-line, umiejętność zdobywania i utrzymywania Klientów wydaje się być podstawą biznesu. Nasze studia uczą podążania za zmianą: metod badania wciąż nowych zachowań i nawyków konsumenckich, budowania map podróży Klienta, tworzenia modeli obsługowych wraz z miernikami jakości, technik pomiaru jakości oraz zarządzania procesem i wskaźnikami satysfakcji adekwatnie do rozwoju firmy. Kierunek prowadzą specjalnie wybrani wykładowcy akademiccy oraz doświadczeni przedstawiciele biznesu, dzięki czemu nauka i praktyka kształtują nowe, cenne kompetencje managerów jakości – a być może managerów przyszłości.
 

 Szczegółowe informacje

 

 ​
 

 Ważne dokumenty

 
 
 

 kontakt

 

​Dorota Kępka
tel. 606 388 113
e-mail: Dorota Kępka
Zakład Badań Zachowań Konsumentów 
Instytut Zarządzania 
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie 
ul. Madalińskiego 31/33 pok. 125
02-554 Warszawa

 


 

 nowość

 

 

 

 Kierownik studiów

 
Studia podyplomowe