Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta : Cel
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Cel studiów

 
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom najlepszej i aktualnej wiedzy z zakresu zarządzania satysfakcją klienta. Podczas studiów słuchacze zapoznają się nie tylko ze stroną teoretyczną zagadnienia, ale również będą mogli poznać dobre praktyki z tego zakresu. Wykładowcami na studiach są zarówno osoby ze świata nauki, jak i biznesu. Absolwent studiów będzie w pełni przygotowany do objęcia managerskiego stanowiska związanego z obsługą klienta.

Zarządzanie Satysfakcją Klienta to studia przygotowujące managerów do tworzenia i monitorowania standardów jakości. Nacisk kładziemy na poszukiwanie insight-ów konsumenckich w zakresie jakości i satysfakcji. Wspólnie tworzymy mapy podróży konsumentów, które uwzględniają nieoczywiste nawyki i zachowania. Szczególnie dbamy aby absolwenci mieli wiedzę i umiejętności podążania za konsumentem tak w świecie online jak i przestrzeni usługowej i handlowej.