Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta : Rekrutacja
Podyplomowe Studia Zarządzanie Satysfakcją Klienta
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wymagania rekrutacyjne

 
Słuchaczami studiów mogą być absolwenci wyższych uczelni – przede wszystkim związanych z komunikacją, marketingiem, zarządzaniem, naukami społecznymi – posiadający stopień magistra, magistra inżyniera lub stopień licencjata i równoważny z nimi.
 
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie zgłoszeń poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych SGH (ISSP). 
 
REKRUTACJA ONLINE
 
Wymagane dokumenty:
  • umowa o warunkach odpłatności za studia (wzór umowy),
  • formularz aplikacyjny (generowany w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
  • CV,
  • 1 fotografia (zdjęcie musi spełniać wymagania stawiane fotografii jak do dowodu osobistego).
 

 czesne

 
​​Opłata za całość studiów wynosi 6.500  zł (możliwość wpłaty w dwóch ratach: pierwsza rata w wysokości 3400 zł – wymagana w chwili składania dokumentów, druga rata w wysokości 3400 zł – płatna na koniec pierwszego semestru studiów).
Nie pobieramy opłaty rekrutacyjnej.

Numer rachunku

Generowany  jest indywidualnie dla każdego słuchacza po zarejestrowaniu się na daną edycję Podyplomowych Studiów w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP).
 

 Warunki ukończenia

 
 Weryfikowanie efektów kształcenia 
  • obecność na zajęciach
  • praca dyplomowa
  • obrona pracy końcowej obejmująca zakres merytoryczny studiów podyplomowych