Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzanie Produktami i Usługami : Wykładowcy
Podyplomowe Studia Zarządzanie Produktami i Usługami
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy

 
​ ​Maria Aluchna
Maria_Aluchna.jpg

​dr hab. Maria Aluchna – profesor nadzwyczajny, Kierownik Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej.
Specjalizuje się w problematyce ładu korporacyjnego, społecznej odpowiedzialności biznesu i  zarządzania strategicznego. Stypendystka między innymi Deutscher Akademischer Austauschdienst (pobyt na Universität Passau), Polsko-Amerykańskiej Komisji Fulbrighta (pobyt na Columbia University) i Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. Obecnie prowadzi zajęcia między innymi  z Nadzoru korporacyjnego i Zarządzania strategicznego, a także zajęcia z zakresu wybranych zagadnień zarządzania i ładu korporacyjnego na studiach podyplomowych, doktoranckich, MBA oraz w ramach szkoleń dla przedsiębiorstw. Członek European Corporate Governance Institute (ECGI),  European Academy of Management (EURAM), a także Rady Naukowej Kolegium Zarządzania i Finansów SGH, Komitetu Nauk o Zarządzaniu Polskiej Akademii Nauk oraz kolegiów redakcyjnych w czasopismach „European Journal of Economics and Management”, „Journal of Knowledge Globalization”, „Przegląd Organizacji  i e-Mentor. Kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Produktami i Usługami SGH. Gościnnie wykładała między innymi na Cambridge University, Nottingham Business School, BPP University College, ZHAW School of Management and Law (Winterthur) oraz Universidad Internacional de Cataluña. Autorka wielu publikacji w tym monografii (m.in. Własność a corporate governance. Systemy, rynki, przedsiębiorstwa,  Kierunki rozwoju polskich grup kapitałowych. Pespektywa międzynarodowa oraz Mechanizmy corporate governance w spółkach giełdowych, współredaktorka książki Zarządzanie japońskie. Ciągłość i zmiana), artykułów w czasopismach polisach i zagranicznych. ”. Obecnie współpracuje z kancelarią prawną Głuchowski, Siemiątkowski i Zwara w zakresie ładu korporacyjnego.
​Grażyna Aniszewska-Banaś
Dr hab., prof. SGH, pracownik Katedry Teorii Zarządzania SGH, kierownik Canadian Executive MBA Program (CEMBA), były Dyrektor Wykonawczy Polsko - Japońskiego Centrum Zarządzania SGH, były członek Rady Nadzorczej „ANWIL” SA.
Specjalizacja: kulturowe aspekty fuzji i przejęć, zarządzanie transkulturowe, zachowania organizacyjne, społeczna odpowiedzialność biznesu. Liczne staże zagraniczne m.in.: Université du Quebec à Montreal, Kanada; University of Minnesota, Minneapolis, USA; Erasmus University, Rotterdam, Holandia. Szkolenia JICA i AOTS w Japonii.
 

Małgorzata Bombol
Malgorzata_Bombol.jpg


Profesor zwyczajny dr habilitowany
Instytut Rynków i Konkurencji, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Nauczyciel akademicki zajmujący się problematyką zachowań konsumentów, stylu życia, stratyfikacji społecznej oraz kapitału społecznego. Aktywny badacz rynkowy - ekspert Deutche Bank w zakresie badań i zachowań klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Koordynator badań dla oceny potencjału rynkowego firm typu Start –up dla Krajowej Izby Gospodarczej Medycyna, członek zespołów oceny projektów inwestycyjnych małych i średnich przedsiębiorstw w województwie mazowieckim.

​Rafał Mrówka

 
​Doktor habilitowany, profesor nadzwyczajny pracuje w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie specjalizuje się w analizie nowoczesnych modeli organizacji, problemach przywództwa gospodarczego, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników, zarządzaniu kompetencjami pracowników oraz public relations. Jest on także kierownikiem i wykładowcą programu MBA-SGH oraz  kierownikiem Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH.  Jest autorem kilkudziesięciu artykułów i prac naukowych, w tym książek „Przywództwo w organizacjach. Analiza najlepszych praktyk” (Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2010) i „Organizacja hiperarchiczna – czynniki kreujące, geneza modelu, zarządzanie” (Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013) – rozprawa habilitacyjna, nowe trendy w zarządzaniu, nowe modele biznesowe oparte o wykorzystanie podejścia open source i współpracy w wirtualnych społecznościach.
Rafał Mrówka działa także aktywnie na rynku doradczym i szkoleniowym – ma 15 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów dla biznesu, jest współwłaścicielem firmy konsultingowo-szkoleniowej IMMOQEE Sp. z o.o. W swojej pracy w konsultingu współpracował m.in. z Umbrella Project (program UNDP – agendy ONZ w Polsce), BIGRAM Personnel Consulting, ITO - United Change Company. Realizował projekty m.in. dla: Hewlett-Packard, Euler Hermes, Tetra Pak, Schneider Electric, Wabco, Microsoft, Auchan, EDS, Esselte, Siemens, Allianz, Totalizator Sportowy, Grupa Hotelowa Orbis, Leroy Merlin, Cersanit. Specjalizuje się badaniach satysfakcji pracowników, pobudzaniu zaangażowania pracowników, programach wspierania innowacyjności organizacji, programach rozwoju kompetencji menedżerów oraz budowaniem wizerunku organizacji, osób, produktów.
Więcej informacji:
 
Bogdan Mróz  
Profesor nauk ekonomicznych, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył podyplomowe studia menedżerskie we Włoszech (Scuola Enrico Mattei w Mediolanie) oraz 9-miesięczny program zaawansowanego kształcenia menedżerskiego dla wykładowców szkół biznesu (Advanced Management Education Program) w School of Business-Carleton University w Ottawie.
Współpracował jako konsultant i menedżer projektów z polskimi i zagranicznymi firmami konsultingowymi (Polexpert, RPR Group, Central Europe Trust, Centro Analisi Strategiche). Uczestniczył jako wykładowca i trener w szkoleniach dla kadry menedżerskiej organizowanych m.in. pod auspicjami Polskiego Towarzystwa Marketingu oraz Polskiej Fundacji Promocji Kadr. Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych i doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej.
 

​Mikołaj Pindelski

Doktor nauk ekonomicznych, specjalizuje się w realizacji strategii, zarządzaniu operacyjnym, zarządzaniu sprzedażą (w tym wielokanałową), systemami saas w sprzedaży, komercjalizacją produktów i usług oraz innowacji. Trener, ekspert, doradca i kierownik projektów biznesowych w tym zakresie. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą, adiunkt w Katedrze Teorii Zarządzania. Autor licznych publikacji i wykładowca m.in. w Institute of Management Technology Indie i Nottingham Trent University

​Justyna
Szumniak-Samolej

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prowadzi wykłady, szkolenia, badania naukowe z zakresu m.in. społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), mediów społecznościowych, otwartych innowacji, zarządzania w gospodarce sieciowej oraz nowych modeli biznesowych. Autorka i współautorka licznych publikacji (m.in. książek: Potencjał biznesowy mediów społecznościowych, Poltext 2015;  Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej, Poltext 2013). Prowadzi zajęcia i współpracuje z:  Fundacją Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Akademią L. Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, University of Technology Sydney (Australia), Nottingham Business School, Nottingham (UK). Współorganizatorka ogólnopolskich konferencji naukowych nt. społecznej odpowiedzialności organizacji. Ekspert w konkursie „Dobroczyńca Roku” organizowanym przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.

Joanna Żukowska

​Adiunkt w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Współpracownik Centrum Rozwoju Edukacji Niestacjonarnej SGH. Ekspert i partner IMMOQEE. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego jest przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications. Uzyskała certyfikat CoachWise posiadający akredytację Internetional Coach Federation. Specjalizuje się w coachingu, marketingu strategicznym, strategiach konkurencji, komunikacji, kreowaniu relacji z klientem. Autorka licznych publikacji naukowych powyższej tematyki, prelegentka podczas konferencji i seminariów, a także konsultant przy wdrażaniu powyższych rozwiązań w organizacjach.
 

 

 WYKŁADOWCY SPOZA SGH

Dr hab. Grzegorz Bełz,
profesor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Dr hab. Grzegorz Bełz, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu jest kierownikiem Katedry Projektowania Systemów Zarządzania na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów. 
​Jego zainteresowania badawcze obejmują zagadnienia rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw, kształtowania strategii oraz nowych modeli biznesowych i organizacyjnych, a także związane z powyższymi procesy kompleksowych zmian organizacyjnych. Obecnie koncentruje się na badaniach potencjału dostosowawczego związanych m.in. ze strategiczną odnową przedsiębiorstw, przełamywaniem barier wzrostu oraz integracją po fuzjach i przejęciach, rozwijając nowatorskie metody analizy sieci organizacyjnych i społecznych.
Prof. Grzegorz Bełz łączy pracę akademicką z działalnością doradczą w zakresie restrukturyzacji, doskonalenia systemów zarządzania przedsiębiorstw, przeprowadzania zmian organizacyjnych, kształtowania strategii firm jak również architektury technologii informacyjnej i komunikacyjnej jako doradca zarządów spółek i menedżerów przedsiębiorstw zarówno polskich jak i jednostek biznesowych korporacji zagranicznych.
​ ​
Dagmara Brzezinska-Marcu
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finanse i Bankowość. Swoja karierę zaczynała w 2003 roku od stażu managerskiego w British American Tobacco. Po jego ukończeniu w 2005 roku przeszła do Coty, gdzie zarządzała marka Miss Sporty oraz wspierała markę Rimmel w działaniach internetowych. W tym samym czasie zdobyła certyfikat CIM. Od 2006 roku przeszła do firmy L’Oreal obejmujac stanowisko Senior Product Managera marki Maybelline New York, która po 2 latach osiągnęła status niekwestionowanego lidera rynkowego. Doświadczenie we wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań zarzadzania marka przeniosła do Danii, gdzie od 2009 roku objęła role zarzadzania cala dywizja wszystkich kategorii kosmetycznych marki Garnier oraz Maybelline New York, raportując bezpośrednio do Country Managera Danii. Z sukcesem wprowadziła jako kraj pilotażowy nowa kategorie w portfolio L’Oreal - dezodoranty, osiągając po pierwszych 3 miesiącach 9% udziałów rynkowych. Po dwóch latach wróciła do Polski, gdzie przygotowywała się do funkcji General Managera marki Kerastase. Przez okolo rok pracowała w terenie poznając dział sprzedaży jako Regionalny Szef Sprzedaży dla marek L’Oreal Professionel oraz Kerastase. Od 2010 objęła działy marketingu, sprzedaży oraz edukacji dla marki Kerastase. W 2012 roku przeszła do firmy Unilever na stanowisko Dyrektora Marketingu Działu Kosmetyków dla Polski i Bałtyków, jednocześnie zasiadając w zarządzie operacyjnym. Dodatkowo była odpowiedzialna za rozwój kategorii pielęgnacji włosów dla całego regionu CEE. Od kwietnia tego roku przeszła na stanowisko Country General Managera w firmie Notino - min. właściciela marki iperfumy.pl - największego internetowego sklepu kosmetycznego w Polsce, przy okazji rozwijając swoja własną markę bielizny Vanity & Co.
​Piotr Dominik
Absolwent WSB-NLU w Nowym Sączu, kierunku E-Business. Posiada ponad
dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu działań związanych z marketingiem w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał pracując dla różnorodnych agencji marketingowych związanych z działaniami reklamowymi w internecie. Przez ponad pięć lat rozwijał swoje kompetencje współpracując przy realizacji projektów z Austriackimi agencjami realizującymi projekty na terenie całej Europy. Aktualnie zarządzający agencją Huee, będą zarówno jej współwłaścicielem wraz z Austriackimi inwestorami wyspecjalizowanej w nowoczesnej komunikacji marketingowej.
Na codzień zajmuje się tworzeniem brandów i ich komunikacją, zwłaszcza w obszarze startupów.
Piotr Grodzki
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej.  Wykładowca studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Radca prawny i wykładowca w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Trener licznych szkoleń z zakresu prawa. Wspólnik w Kancelarii Radców Prawnych Górski Grodzki s.c.
Marek Kobyliński
Marek_Kobylinski.jpg

​20 lat doświadczeń w zarządzaniu w branży farmaceutycznej (specialty care & immunologii, SFE) w firmach innowacyjnych w projektach lokalnych, regionalnych i globalnych. Odpowiedzialny za zarzadzanie Zespołem BU Specialty Care oraz BU Humira w Polsce.
Lider projektu globalnego (ABBOTT, HQ USA) do przygotowania planu rozwoju firmy AbbVie w 2013. Odpowiedzialny za program SFE global (Abbvie, HQ USA) wdrożenia rozwiązań cost-effectiveness i budowania kompetencji customer excellence w 56 krajach.
Dyrektor komercyjny IBD w Europie Środkowej i Wschodniej /TAKEDA/ odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek innowacyjnego leku biologicznego Entyvio (vedolizumab).
Właściciel firmy konsultingowej SFE – Muse Health.

Michał Kociankowskimkociankowski.jpg

 

  • ​20 lat doświadczeń w badaniach ryku i strategii (ARC, Grupa IQS, Y&R Warsaw)
  • Założyciel i współwłaściciel pracowni badań i rozwiązań Synergion. 
  • Przewodniczący Rady Programowej Szkoły Badań Rynku Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, były członek Zarządu PTBRiO.
  • Przewodniczący Rady Programowej Kongresu PTBRiO 2012
  • Przewodniczący Komisji Jury EFFIE 2009, juror Superbrands 2013
  • Badacz rynku, konsultant i trener. 
  • Specjalizuje się w projektach badawczych wspierających tworzenie strategii marek oraz w procesach wdrażania nowych idei do praktyki działania organizacji.
​Rafał Korsak
Rafal_Korsak.jpg


​Niezależny ekspert i konsultant z zakresu planowania i analiz mediów, tworzenia strategii mediowych, rynku mediów, reklamy,  zarządzania marką, trener i wykładowca z powyższych tematów.
Założyciel i wieloletni prezes Domu Mediowego Impact Media. Wcześniej dyrektor Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner, szef marketingu telewizji FilmNet na Europę Centralną, szef reklamy
w sieci Era GSM, specjalista d.s. reklamy w Radiu Zet.
Od 20 lat prowadzi zajęcia z planowania mediów  i zarządzania reklamą na Uniwersytecie SWPS, UW, SGH, Collegium Civitas oraz w Warszawskiej Szkole Reklamy.
Od ponad 15 lat zajmuje się doradztwem z zakresu planowania mediów i zarządzania reklamą.
Jest autorem pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów pt "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE. Jestem również współautorem książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 oraz książki „Wiedza o reklamie” PWN, 2009. publikacji w prasie fachowej.
Michał Matukin
 mmatukin.jpg
 
Psycholog społeczny od 8 lat zajmujący się badaniami neuromarketingowymi na calym świecie. Współpracuje zarówno z ośrodkami akademickimi, firmami badawczymi jak i firmami komercyjnymi. Ekspert w dziedzinie miar ciągłych dla emocji i uwagi. Dyrektor Naukowy i Lider Działu Badań i Rozwoju w firmie NEUROHM, odpowiedzialny za jakość oraz zachowanie rygoru naukowego. Główny przedstawiciel na Polskę (Local Chair) stowarzyszenia Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA) oraz członek European Advertising Academy (EAA) i European Social Cognition Network (ESCON2). 
Prowadzi międzynarodowe projekty badawcze w ponad 30 krajach na świecie m.in w USA, UK, Australii, Brazylii, Egipcie, Niemczech, Republice Korei, Rosji czy Południowej Afryce. Doświadczony psycholog i badacz zajmujący się zastosowaniem nowoczesnych technologii, takich jak elektroencefalografia, reakcje skórno–galwaniczne i eye-tracking w marketingu.

Maciej Mikucki 
Maciej_Mikucki.png
Dyrektor finansowy, Grupa Adamed Pharma.
Maciej Mikucki pełni funkcję dyrektora odpowiedzialnego za finanse, zakupy oraz IT w Grupie Adamed od kwietnia 2016 roku, jest również członkiem zarządu w spółkach Grupy.
Przed objęciem tej funkcji, od stycznia 2013 do marca 2016, odpowiadał za obszar finansów oraz IT w regionie Europy Centralnej i Wschodniej (CEE) w firmie Teva, gdzie piastował rolę Dyrektora Finansowego. Był również członkiem zarządów spółek przynależnych do Grupy Teva w CEE.  Przed objęciem funkcji regionalnej był, od września 2008 roku do grudnia 2012 roku, Dyrektorem Finansowym grupy Teva Polska.
Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Przez większą część swojej kariery pracował dla The Coca-Cola Company (Węgry, Polska i Australia), Seagram (Czechy, Polska) oraz innych firm jak Ipsos (Europa Centralna i Afryka), Polglass czy Benckiser.
Jego językiem ojczystym jest polski, ale włada biegle angielskim oraz, w stopniu średniozaawansowanym, rosyjskim. Posiada umięjętności zarządzania na szczeblu regionalnym jak i pracy lokalnej oraz doświadczenie w procesach restrukturyzacji / rozwoju biznesu zdobyte w sektorze farmaceutycznym, FMCG, B2B oraz konsultingu.

Andrzej Monastyrski

Andrzej_Monastyrski.png

​Ekspert w zakresie wzrostu przychodów, zarządzania
sprzedażą oraz budowania trwałych związków z klientami.
W 2015 Andrzej Monastyrski dołączył do zespołu konsultantów Leverage, gdzie odpowiada za projekty doradcze w obszarze zarządzania sprzedażą usług IT (SaaS i ITaaS).
Wcześniej pracował jako dyrektor sprzedaży Bibby Financial Services oraz jako dyrektor zarządzający Mercuri International Poland w drugiej połowie lat 90  był współtwórcą dwóch firm szkoleniowych.
Łącznie posiada ponad 19 doświadczeń w sprzedaży oraz zarządzaniu
sprzedażą.
W 2004 rozpoczął pracę jako Manager w Mercuri International, gdzie od 2006 roku pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. Dzięki wcześniejszemu doświadczeniu wyspecjalizował się w prowadzeniu projektów rozwoju produktywności sprzedaży. Jego główne obszary ekspertyzy to: restrukturyzacja działów oraz procesów sprzedaży dla zapewnienia długofalowego wzrostu przychodów, zarządzanie działaniami handlowymi oraz efektywność kontaktów z klientami w sprzedaży i obsłudze.
Większość projektów  dotyczyła wzrostu skuteczności sprzedaży w sektorze finansowym, przemyśle, handlu detalicznym, IT/Telco oraz ochronie zdrowia. Andrzej pracował dla takich organizacji jak: Bank DnB NORD, Fortis Bank (BNP Paribas), BZ WBK (Santander Bank), Bibby Financial Services, Sephora, Play GSM, Microsoft, Philips, Electrolux, Statoil, Atlas Copco, Carrier, KSB, Pfizer, Novaris.
Obszary merytoryczne prac Andrzeja Monastyrskiego to: analiza, projektowanie modeli sprzedaży, wdrożenia, zarządzanie oraz przywództwo w sprzedaży, coaching, pomiar działań handlowych oraz rezultatów.
Osoby pracujące z Andrzejem Monastyrskim zawsze doceniały jago wysokie zaangażowanie, profesjonalizm oraz zdolności komunikacyjne.
Przed dołączeniem do Mercuri International  rozwinął dwie firmy szkoleniowe.
Uzyskał tytuł magistra w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz zdał egzamin państwowy dla członków rad nadzorczych jednoosobowych spółek skarbu państwa.
Mówi biegle po hiszpańsku i angielsku, jest pasjonatem hiszpańskiej i portugalskiej kultury, historii oraz kuchni.
Piotr Płoszajski ​Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim i Harvard Business School, USA. Stypendysta m.in.: The Ford Foundation, American Council of Learned Societies, The British Academy, CNRS w Paryżu, The Swiss Foundation, Japan Society for the Promotion of Science i DAAD (RFN). Research Scholar w Sloan School of Management, Massachusetts Institute of Technology (MIT), USA.
1971-2005, pracownik naukowy w PAN, w latach 1987-1991 dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, a w latach 1993-1998 Dyrektor Generalny Polskiej Akademii Nauk.
Emerytowany Profesor SGH. 1994-2018, kierownik Katedry Teorii Zarządzania. 2005-2008, Prorektor d/s Współpracy z Zagranicą w 2005-2008. Założyciel Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania oraz Centrum Badań nad Odpowiedzialnym Biznesem w SGH. Wykładowca w szeregu programach Executive MBA w Polsce i zagranicą. Współtwórca i wykładowca tzw. Digital University w SGH.
Autor ponad 200 publikacji. Ostatnio zajmuje się Nową Gospodarką, wpływem technologii na modele biznesowe, Internetem obiektów, sztuczną inteligencją w zastosowaniach biznesowych i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Wykładowca i speaker na wielu uniwersytetach i centrach badawczych w Europie, USA, Japonii, Indiach, Australii i Nowej Zelandii. Adjunct Professor w Carlson School of Management, University of Minnesota, USA. Visiting Professor m.in. w Kiev Mohyla Business School, International School of Management w Dortmundzie, Business School we Lwowie i Uniwersytecie Ekonomicznym w Wiedniu. Członek rady naukowej Centrum Zdrowia Dziecka.
Doradca i wykładowca w wielu korporacjach polskich i międzynarodowych. Członek kilku rad nadzorczych. Członek Rady Programowej w CIONET, największej światowej organizacji zrzeszającej szefów IT korporacji światowych.
Antoni Trela
Senior Brand Consultant w agencji doradztwa strategicznego CPC. Absolwent Zarządzania i Marketingu  w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, programu International Business na Ming Chuang University na Tajwanie, oraz intensywnego programu dla strategów reklamowych w Miami Ad School San Francisco. Prowadził projekty dla takich marek jak Aviva, Dulux, Finlandia, Jack Daniels’, Raiffeisen Polbank czy Philips.


Anna Rogalskaarogalska.jpg

Obecnie konsultant marketingowy pracujący dla takich firm jak Danone czy Cambridge Chocolate Technologies. Wspiera firmy w budowaniu strategii innowacji i rozwoju biznesu, wdrożeń nowych marek, pozycjonowania i komunikacji marki, programów PR, CSR czy kampanii digitalowych. 
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz ESADE. Ma tytuł MBA w ramach programu IFG.
Posiada wieloletnie doświadczenie z dziedziny marketingu, zarządzania i rozwoju produktu w Polsce oraz zagranicą. Wiele lat pracy w branży FMCG pozwoliło jej na doskonalenie umiejętności strategicznych i operacyjnych, wspartych doświadczeniem w projektach sprzedażowych oraz w zarządzaniu zespołem.
W latach 2007-2014 na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu i Rozwoju Produktu, członka Zarządu w firmie PZ Cussons Polska. Odpowiadała za strategię rozwoju marek: Luksja, E, Carex, Kokosal, Morning Fresh i Orginal Source.
Praktyczne doświadczenie zdobyła podczas pracy jeszcze na studiach w McCann Erickson, a potem w takich korporacjach jak Procter & Gamble, czy Carlsberg Polska. Przez 7 lat piastowała stanowisko marketing menadżera kilku marek piw ogólnopolskich tj. Harnaś, Karmi czy Volt. Jest autorem sukcesu wprowadzenia marki piwa Carlsberg do Polski.
Miłośniczka dalekich podróży, zakochana w kulturze iberoamerykańskiej. Zapalona snowboardzistka. Właścicielka dwóch oryginalnych psiaków.
Dariusz Użycki 
Urodzony w 1964 r., doktor inżynier, od 15 lat konsultant executive search działający na terenie EMEA. Doradca w obszarze Leadership Development oraz Career/Life Planning. Autor publikacji w Harvard Business Review Polska, wykładowca MBA-SGH i CEMBA.