Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzania Marką : Zarządzanie Marką - Podyplomowe Studia - SGH
Podyplomowe Studia Zarządzania Marką
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Podyplomowe Studia Zarządzania Marką

 
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Podyplomowych Studiów Zarządzania Marką kierowanych przez prof. SGH, dr hab. Marzannę Katarzynę Witek-Hajduk z Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu i organizowanych przez Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie.
Popularność tej dziedziny wiedzy związana jest z rosnącą świadomością znaczenia marki jako przewagi konkurencyjnej nie tylko przedsiębiorstw, ale wielu innych instytucji, w tym organizacji kultury, sportowych czy samorządów.

W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych, uniemożliwiających prowadzenie zajęć w formie tradycyjnej, zajęcia prowadzone będą w formie kształcenia synchronicznego, online.
 

 Dlaczego Warto

 
Oferowane przez nas Podyplomowe Studia Zarządzania Marką są wyróżniającą się ofertą na rynku edukacyjnym w Polsce.
Program Studiów zawiera szeroki i pełny zakres zagadnień związanych z zarządzaniem marką – zarówno aspekty strategiczne, operacyjne, a także uwarunkowania prawne i społeczno-kulturowe.
W ramach przeprowadzanych zajęć omawiane są zarówno solidne podstawy, jak i zagadnienia szczegółowe związane z zarządzaniem marką.
Słuchacze naszych Studiów mogą skonfrontować swoje doświadczenia z opiniami praktyków mających doświadczenie w różnorodnych obszarach związanych z zarządzaniem marką.
 

 Opinie o kierunku

 

Podyplomowe studia zarządzania marką dają dużą wiedzę praktyczną. Wielką wartością dodaną jest kadra, która składa się m.in. z managerów zajmujących się na co dzień zarządzaniem marką w korporacjach. Tematyka zajęć jest kompleksowa i dotyka wszystkich praktycznych zagadnień związanych z marką. Polecam wszystkim praktykom, którzy pragną zweryfikować swoją wiedzę.

Hala H., absolwentka PS Zarządzania Marką w roku akademickim 2012/2013


Zajęcia prowadzone były na bardzo wysokim poziomie. Wielu wykładowców to praktycy w związku z czym zachowane były właściwe proporcje pomiędzy teorią a praktyką. Rekomenduję te studia każdemu kto chce ugruntować swoją wiedzę w zakresie zarządzania marką.

 Soraia Rodrigues Araújo Letra, absolwentka z 2017 roku
 

 Szczegółowe informacje

 

 ​
 

 Ważne dokumenty

 
 
 

 kontakt

 

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Karolina Nivette
tel. 22 564 93 49
e-mail: Karolina Nivette

Kolegium Gospodarki Światowej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ul. Madalińskiego 6/8 pok. 33
02-513 Warszawa

 
​​​​​​
​​Rejestracja online
​​
 

 XXV ukończonych edycji

 
  • ponad 600 absolwentów
 

 Kierownik studiów

 
M_K_Witek-Hajduk.jpg
dr hab.
Marzanna K. Witek-Hajduk, prof. SGH

Katedra Biznesu Międzynarodowego


Studia podyplomowe