Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu : Nasze atuty
Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Nasze atuty

 
1. Dobrze skomponowana zawartość merytoryczna programu pozwalająca zrozumieć współczesne zarządzanie (w szczególności zarządzanie marketingiem).
2. Interdyscyplinarna wiedza pozwalająca wzbogacić lub zaktualizować wiedzę z takich zakresów jak:    
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem (38 godzin)
  • Strategia finansowa przedsiębiorstwa (16 godzin)
  • Kierowanie zespołami pracowniczymi (32 godziny)
  • Istota marketingu (28 godzin)
  • Metody badań marketingowych
  • Instrumenty marketingu (36 godzin)
  • Kierowanie działalnością marketingową (30 godzin)
3. Interesujące prezentacje i wykłady praktyków.