Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu : Rekrutacja
Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wymagania rekrutacyjne

 

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych SGH.

Wymagane dokumenty:
  • umowa o warunkach odpłatności za studia (wzór umowy),
  • formularz aplikacyjny (generowany w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
  • CV,
  • 1 fotografia (zdjęcie musi spełniać wymagania stawiane fotografii jak do dowodu osobistego).
Uwaga! 
W związku z Zarządzeniem Rektora nr 69 z dnia 31 lipca 2020 zajęcia w semestrze zimowym będą odbywać się w trybie online z wykorzystaniem platformy MS TEAMS
Semestr letni będzie realizowany w zależności od decyzji władz Uczelni w zakresie prowadzenia zajęć – w trybie stacjonarnym lub online.​
 

 czesne

 
​Opłata za całość studiów: 7100 zł (zakłady pracy – wpłata jednorazowa; dla osób indywidualnych możliwość wpłaty w dwóch ratach:
I rata w wysokości 4500 zł – płatna do 21 września 2020 r.,
II rata w wysokości 2600 zł płatna do 15 lutego 2021 r.).
W sytuacji, gdy firma płacąca za swojego pracownika pokryje tylko część czesnego, osoba zainteresowana musi dopłacić część do 100% wysokości czesnego.

Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studiów.

Numer konta

Numer konta do wpłaty generowany  jest indywidualnie dla każdego słuchacza po zarejestrowaniu się na daną edycję studiów w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych.
 

 Warunki ukończenia

 

​Praca dyplomowa z problematyki:

  • Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie
  • Kierowanie ludźmi w przedsiębiorstwie
  • Planowanie marketingowe
  • Marketing

Praca jest recenzowana i broniona przed komisją.