Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe studia Zarządzanie franczyzą : Wykładowcy
Podyplomowe studia  „Zarządzanie franczyzą”
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy

 
GLogowski-Andrzej.jpg 
mec. Andrzej Głogowski

Radca prawny wyspecjalizowany w obsłudze przedsiębiorców, w szczególności spółek kapitałowych, jego pasją w zakresie prawa są m.in. zamówienia publiczne oraz zagadnienia franczyzowe. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w administracji samorządowej jako wiceburmistrz i dyrektor zakładu budżetowego. W jednej ze spółek giełdowych jako ekspert, zajmuje się zagadnieniami: Compliance, Code of conduct, AML oraz sankcjami międzynarodowymi.
Czynnie uczestniczy w życiu samorządu radcowskiego, zajmując różne stanowiska w jego organach. Był współtwórcą Forum Młodych Radców Prawnych.
Zarówno w pracy, jak i na co dzień lubi pomagać ludziom, rozwiązywać ich problemy prawne.
Mec. Andrzej Głogowski wciąż się doszkala w zakresie tego co go pasjonuje i potrafi przekazać innym osobom nie tylko wiedzę, ale również zarażać pasją.


Lorenc Katarzyna.jpg 
Katarzyna Lorentz
 
Prezes 4 Business & People Sp. z o.o. oraz Lu-Bi Sp. z o.o., z wykształcenia ekonomistka, specjalizacja w strategii przedsiębiorczości. Ekspertka BCC ds. rynku pracy oraz zarządzania i efektywności pracy. Wiceprzewodnicząca Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy, członkini zespołu ds. prawa pracy Rady Dialogu Społecznego oraz Przewodnicząca Grupy HR Loży Warszawskiej BCC.  Tworzy oraz propaguje usługi i rozwiązania, które sprzyjają budowie efektywnych i przyjaznych środowisk pracy. Jest inicjatorką Konkursu Pracownik Roku. Wyróżniona 5. miejscem w rankingu wschodzących gwiazd biznesu Gazety Prawnej. Usługi HR stworzone lub współtworzone przez Katarzynę zostały 14-krotnie nagradzane Medalami Europejskimi przyznawanymi przez Komitet Społeczno-Ekonomiczny UE. Prelegentka na ogólnopolskich konferencjach, publikuje i udziela wywiadów w prasie. Od wielu lat nadzoruje projekty badawcze, zmian kultury organizacyjnej oraz postaw i wzrostu wyników sprzedażowych. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie z zakresu badań organizacyjnych, myślenia systemowego, zarządzania projektami. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie pracy w konsultingu, szkoleniach i coachingu. Jest koordynatorką projektów nastawionych na wzrost efektywności pracy dla polskich i międzynarodowych korporacji oraz konsultantką projektów przekształceń organizacyjnych i zmiany postaw.
 

Mlodzianowski-PrzemysLaw.jpg 
Przemysław Młodzianowski
 
Specjalista z wieloletnim doświadczeniem, zdobytym jako manager w zarządzaniu strukturami rozproszonymi. Ekspert z dziedziny finansów, bankowości i ubezpieczeń oraz funkcjonowania polskich sieci franczyzowych. Odpowiednia wiedza, w połączeniu z praktyką, czynią go fachowcem w swojej dziedzinie.
Przemysław swoje doświadczenie i profesjonalizm budował przez ostatnie kilkanaście lat na rynku finansowym, gdzie zajmował się rozwojem struktury organizacji, opracowywaniem strategii biznesowych dla departamentu sprzedaży, realizacją budżetów oraz odpowiadał za KPI spółki. Fachowiec, który z sukcesami zarządzał prawie 200-osobowym zespołem, wielopoziomową strukturą, multiproduktowym kanałem sprzedaży.
Za swoją pracę i poświęcenie został laureatem wielu nagród i wyróżnień przyznawanych dla najlepszych managerów.
Obecnie odpowiada za rozwój sieci franczyzowej największej w Polsce organizacji biznesowej zrzeszającej aktywnych przedsiębiorców. Jako dyrektor ds. franczyzy jest ekspertem w rozwijaniu nowych rynków, dodatkowo współpracuje z partnerami biznesowymi, prowadzi szkolenia, a w szczególności odpowiada za skuteczne wdrożenie amerykańskiego know-how na polskim rynku.
Jest również reprezentantem organizacji w POF (Polska Organizacja Franczyzodawców) oraz IFA (International Franchise Association), który rozumie, jak ważne jest ciągłe kształcenie, dlatego uczestniczy w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach, w tym międzynarodowych. Przemysław jako druga osoba w Polsce rozpoczął certyfikacje CFA (Certified Franchise Executive).
 
 
Masłon_Oracz-Anna.jpg 
dr Anna Masłoń-Oracz
 
Doradczyni ds. zarządzania strategicznego i międzynarodowej ekspansji firm. Adiunkt w Szkole Głównej Handlowej, autorka wykładów i szkoleń z zarządzania strategicznego oraz zaradzania zasobami ludzkimi, które prowadzi na 3. kontynentach (Europa, Afryka, Azja). Kierownik międzynarodowego projektu AFROEU, członek Rady ekspertów Wintrade London. Od wielu lat związana z rynkiem funduszy pomocowych UE oraz inwestycyjnym, realizowała projekty m.in. dla takich podmiotów jak: Heinz, Danone, Raben, Torfarm, OBR PR, Statoil, Johnson& Johnson, Royal Unibrew, Ciech, Lotos, Grupa Żywiec, Nurticia, Agora S.A, Prima, Luxmed. Pełniła również funkcję Wiceprezes Zarządu spółki grupy PKN ORLEN – Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny oraz Członka Rady Nadzorczej Centrum Edukacji Grupy PKN Orlen.  Wiceprzewodnicząca Zarządu Polish European Community Studies Associaton.  Indeksowana w ogólnopolskiej bazie ZnaneEkspertki.pl. Ma za sobą 10 lat studiów oraz 17 lat doświadczenia zawodowego, w tym w środowiskach pozaeuropejskich, m.in. Rwanda, Kenia, Chiny. Ponad 100 wystąpień i prelekcji na konferencjach zarówno polskich, jak i międzynarodowych, oraz publikacje w uznanych czasopismach i rozdziały w książkach.


Ewa_Sonta_Draczkowska.jpg
dr Ewa Sońta-Drączkowska

Praktyk gospodarczy, trenerka i wykładowca z 18-letnim doświadczeniem w realizacji projektów, zarówno w otoczeniu korporacyjnym, jak i startupów technologicznych. Posiada doświadczenie praktyczne w różnych rolach projektowych, począwszy od analityka biznesowego, poprzez kierownika projektów i programów o zasięgu międzynarodowym. Uzyskała doświadczenie doradcze dzięki pracy w znanych firmach doradczych takich, jak: Roland Berger & Partner, A.T. Kearney oraz Deloitte i HBR Polska. Prowadzi zajęcia na studiach licencjackich i magisterskich, a także na Studiach Podyplomowych Zarządzania Projektami i Zarządzania Innowacjami oraz MBA w SGH.
Prowadzi własną działalność gospodarczą oferującą programy rozwojowe dla korporacji, ekspertyzy w obszarze wdrażania projektów, zmian i innowacji w organizacji oraz prowadzenia badań jakościowych.
Posiada certyfikaty: PMP, Prince2 Practicioner, Managing Successful Programs [MSP] Practicioner, Agile PM, Design Thinking for Education – Hasso Plattner Institute, certyfikowany trener biznesu (Train the Trainer, House of Skills).
 

Sztuka-Arkadiusz.jpg 
Arkadiusz Sztuka
 
Praktyk biznesu posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu strukturami rozproszonymi. Specjalizuje się w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim oraz budowania zespołów handlowych. Wyróżnia go długoletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich.
Swoją wiedzę i umiejętności zdobywał pracując na wielu szczeblach struktur organizacyjnych, zarówno w branży FMCG (Pepsico), jak i dystrybucji (Media Markt). Ponadto zarządzał departamentem rozwoju, w trzeciej co do wielkości sieci hipermarketów, zajmującej się sprzedażą elektroniki użytkowej w Rosji (Technosila). Przez ponad dekadę związany z Eurobankiem, pracował na stanowisku Dyrektora Regionalnego, gdzie odpowiadał za rozwój oddziałów bankowych sieci własnej i franczyzowej, a zespołem ponad 500 osób.
Aktualnie Arkadiusz jest odpowiedzialny za rozwój największej na świecie organizacji sieci biznesowej BNI, która liczy 270.000 aktywnych członków. Odpowiada za obszar Warszawski, gdzie liczba przedsiębiorców kierujących się pozytywną filozofią “Givers Gain” (pol. Dający Dostaje) stale rośnie, a obecnie wynosi blisko 400. W Polsce organizacja skupia już blisko 3 tysiące przedsiębiorców.
Posiada doświadczenie jako twórca programów szkoleniowych i trener biznesu.
Magister zarządzania przedsiębiorstwem i absolwent MBA.

Wachowiak-Piotr.jpg 
dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH
 
Rektor-elekt SGH, Prorektor ds. nauki i zarządzania SGH. Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Specjalizuje się w problematyce przedsiębiorczości, zarządzania ludźmi w organizacji, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zarządzania projektami.
Przewodniczący Rady ds. Przedsiębiorczości przy Prezydencie RP. Sekretarz Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania przy Wydziale I Nauk Humanistycznych i Społecznych Polskiej Akademii Nauk w kadencji 2015-2018. Przewodniczący Kapituły Polskiej Wystawy Gospodarczej. Członek Kapituły Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. Członek grupy roboczej ds. edukacji i upowszechniania CSR w Ministerstwie Rozwoju. Sekretarz Podkomitetu Naukowego Olimpiady Przedsiębiorczości. Przewodniczący Rady Nauczycieli Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego, współzałożyciel i członek Rady Programowej Uniwersytetu Trzeciego Wieku SGH. Był członkiem zastępcą przewodniczącego Kapituły XVI, XVII i XVIII Edycji Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP.
Autor ponad 50 publikacji o tematyce zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji, kapitału intelektualnego przedsiębiorstw, zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, społecznej odpowiedzialności biznesu. Doświadczony wykładowca studiów podyplomowych oraz Programu Master de Management Economique Europeen.


marta_ziolkowska-wykladowca.jpg 
dr Marta Ziółkowska
 
Adiunkt w Zakładzie Zarządzania Przedsiębiorstwem w Instytucie Zarządzania w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ekspertka z 15-letnim profesjonalnym doświadczeniem w obszarze funkcjonowania i rozwoju powiązań franczyzowych w Polsce i świecie. Ponadto jej zainteresowania badawcze i doradcze koncentrują się między innymi na następujących obszarach: zarządzanie MSP, rozwój nowoczesnych modeli biznesu, współpraca i innowacyjność przedsiębiorstw oraz przedsiębiorczość społeczna. 
Kierownik następujących programów kształcenia: Studia Podyplomowe Zarządzanie Franczyzą, Studia Podyplomowe Zarządzanie przedsiębiorstwem w handlu detalicznym, Akademia Zarządzania przedsiębiorstwem handlu detalicznego i Akademia Lidera handlu detalicznego.
Opiekun naukowy anglojęzycznego Koła Naukowego J&M Global Management. Prowadzi zajęcia z: zarządzania, franczyzy, strategii kooperacji, nowoczesnych modeli biznesu oraz kreatywnego rozwiązywania problemów (metoda design thinking).
Zdobywa międzynarodowe doświadczenie poprzez udział w licznych programach międzynarodowych (stypendia zagraniczne, wyjazdy dydaktycznie, międzynarodowe badania naukowe) i wystąpieniach na zagranicznych konferencjach w wielu krajach (USA, Nowej Zelandii, Malezji, Kanadzie, Chinach, Islandii, Chorwacji, Portugalii, Francji, Słowenii, Norwegii, Finlandii, Jordanii, Austrii, ZEA).
Łączy działalność naukowo-dydaktyczną z praktyką gospodarczą współpracując z przedsiębiorstwami. Posiada doświadczenie zawodowe w obszarach doradztwa biznesowego i szkoleń z zakresu franczyzy.

 
thumbnail_Zuber_Marek.jpg 
Marek Zuber
 
Ekonomista i analityk rynków finansowych. Prowadzi działalność w obszarze doradztwa finansowo - kapitałowego. Studiował na Wydziale Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz na Wydziale Elektroniki, Automatyki i Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Po studiach pracował jako analityk i ekonomista w Banku Przemysłowo-Handlowym i połączonym BPH PBK. Następnie rozpoczął własną działalność w zakresie sporządzania prognoz makroekonomicznych i rynkowych, analizy przedsiębiorstw, zarządzania finansami. Jego komentarze dotyczące kwestii gospodarczych regularnie ukazują się w mediach. Doświadczenie zawodowe zdobywał również jako Główny Ekonomista w firmie doradztwa Finansowego TMS i TMS Brokers, główny ekonomista Internetowego Domu Maklerskiego, a także wykładowca w Akademii Toyoty. Jest wykładowcą na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz w SGH. Zasiada w kilku radach nadzorczych. Był szefem doradców ekonomicznych premiera Kazimierza Marcinkiewicza, nagrodzonym prestiżową nagrodą „Polityczny doradca roku”.
 
 
joanna_zukowska.jpg 
dr hab. Joanna Żukowska

Adiunkt w Zakładzie Otoczenia Biznesu w Instytucie Przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego jest przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications. Wieloletni coach. Członek ICF. Kierownik Studiów Podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coacha. Opiekun naukowy Studenckiego Koła Naukowego Akceleracji (pion Coachingu, pion Przedsiębiorczości, pion Analiz Rynkowych).
Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu personelem, coachingu, komunikacji marketingowej, kreowaniu relacji z klientem. Jej głównym obszarem zainteresowań badawczych jest strategiczne zarzadzanie personelem, ze szczególnym uwzględnieniem teorii i koncepcji dotyczących pomiaru form rozwoju kompetencji pracowników.
Odbyła staże na Uniwersytecie w Bolonii i na Uniwersytecie Fordham w Nowym Jorku. Prowadziła wykłady w Toulouse Business School, ISCAP Porto, Vilnius Business School, Turku School of Economics, ISCTE Lisbon, Budapest Business School, Universita degli Studi di Firenze.
Autorka licznych publikacji naukowych z wyżej wymienionej tematyki.