Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej : Rekrutacja
Podyplomowe Studia Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wymagania rekrutacyjne

 

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych SGH.

Warunkiem uczestnictwa w studiach jest posiadanie dyplomu ukończenia szkoły wyższej (licencjata, inżyniera, magistra), złożenie wymaganych dokumentów oraz wniesienie ustalonej opłaty na konto SGH.

REKRUTACJA ONLINE

Wymagane dokumenty:
  • umowa o warunkach odpłatności za studia (wzór umowy),
  • formularz aplikacyjny (generowany w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
  • CV,
  • 1 fotografia (zdjęcie musi spełniać wymagania stawiane fotografii jak do dowodu osobistego).
 

 czesne

 

​​Opłata za całość studiów wynosi 6900 zł. (firmy - wpłata jednorazowa, osoby fizyczne - możliwość wpłaty w dwóch ratach).

Numer konta

Numer konta do wpłaty generowany  jest indywidualnie dla każdego słuchacza po zarejestrowaniu się na daną edycję studiów w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP).

 

 Warunki ukończenia

 
Warunkiem ukończenia studiów jest uczestnictwo w co najmniej 160 godzinach wykładowych, zdanie trzech egzaminów cząstkowych (1. Przedsiębiorczość i zarządzanie wartością firmy, 2. Relacje inwestorskie, 3. Ekonomia informacji) oraz napisanie i obrona pracy dyplomowej.
 
Ukończenie studiów udokumentowane zostanie świadectwem ukończenia studiów podyplomowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.