Celem studiów jest kształcenie i doskonalenie umiejętności planowania kampanii komunikacyjnych, z wykorzystaniem najnowszych trendów w tym względzie: dotarcie do konsumentów w internecie, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, prowadzenie kampanii komunikacyjnej w mediach społecznościowych czy nawiązanie kontaktu za pośrednictwem komunikacji mailingowej.
Podyplomowe Studia Reklamy to oferta dydaktyczna, która obok niezbędnych podstaw teoretycznych, ma szczególny walor praktyczny. Zajęcia są prowadzone przez wykładowców, którzy od lat zajmują się problematyką planowania i organizacji kampanii reklamowej, jak i praktyków, którzy pracują w branży reklamowej.
W trakcie wykładów słuchacze są wprowadzani w podstawowe zagadnienia związane z branżą reklamową. Zajęcia mają na celu dalsze dostosowanie ćwiczeń i warsztatów do poziomu wiedzy i dotychczasowych doświadczeń słuchaczy. Chcemy, żeby nasi słuchacze przede wszystkim rozwijali swoją wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej, stąd w dalszej części skupiamy się na aspekcie praktycznym.
Większość zajęć prowadzonych jest w formie ćwiczeń i warsztatów, z wykorzystaniem najnowszych narzędzi planowania kampanii reklamowej. Praktycy korzystają z platformy internetowej dostosowanej do wybranego tematu warsztatów.