|
Podyplomowe Studia Marketing Sportu mają zapewnić słuchaczom najlepszą możliwą wiedzę na temat marketingu sportu, czyli zarówno z punktu widzenia działań marketingowych organizacji sportowych, jak też przedsiębiorstw i innych organizacji, prowadzących marketing przez sport. Dlatego wśród wykładowców są najlepsi specjaliści tej dziedzinie – teoretycy i praktycy.
- dr Teresa Dudzik, SGH
- prof. dr hab. Jolanta Mazur, SGH
- dr hab. prof. SGH Marzanna K. Witek-Hajduk, SGH
- mgr Tomasz Redwan, prezes Redwan Sport Marketing
- mgr Michał Gniatkowski, radca prawny, Kancelaria Radcy Prawnego Michał Gniatkowski
- dr hab. prof. UW Tadeusz Kowalski, UW
- prof. dr hab. Andrzej Sznajder, SGH
- dr hab. prof. UE Zygmunt Waśkowski, UE Poznań
- mgr Urszula Pawlak, ekspert ds. marketingu w firmie Samsung
- mgr Aleksandra Kalinowska, ekspert ds. marketingu w PKO BP
- mgr Tomasz Rusek, AIVO TADEUSZ RUSEK
- mgr Artur Łobanowski, prezes Sponsoring Expert
- red. Tomasz Wolfke, dziennikarz sportowy, Eurosport
- mgr Bohdan Pawłowicz, Pawłowicz Business Solutions, UW
- mgr Adam Pawlukiewicz, pracownik badawczy w firmie badawczo-konsultingowej Pentagon Reseach, doktorant w AWF Wrocław, współautor rankingu „50 najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie”
- mgr Jakub Kwiatkowski, Rzecznik prasowy Polskiego Związku Piłki Nożnej i team menedżer piłkarskiej reprezentacji Polski. Pełni też funkcję Media Officera UEFA i współpracuje z największymi piłkarskimi klubami Europy
- mgr Tomasz Koprowski, dyrektor ds. marketingu klubu KPS Skra Bełchatów
- mgr Przemysław Matyjaszczyk, lider zespołu ekspertów marketingu sportowego w Sport.pl
- mgr Mateusz Pietraszko, szef działu Big Data & Mobile Advertising w firmie T-Mobile
- mgr Łukasz Gąsiorowski, Promotion Łukasz Gąsiorowski, MobileMS
- mgr Karol Flaziński, twórca SportsTech Poland
- mgr Marcin Animucki, prezes Ekstraklasa SA
- mgr Marek Kubisiak, były dyrektor marketingu FC Barcelona Escola Varsovia, ekspert marketingu w OTCF, obecnie związany z branżą eventów motoryzacyjnych, autor bloga o marketingu sportu
- mgr Kamil Kukułka, Sport Innovation
- mgr Jakub Myszkorowski, Chief Commercial Officer w STATSCORE
- dr Grzegorz Botwina, kierownik Akademii Zarządzania Sportem oraz licznych projektów w obszarze sportu wyczynowego, wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
|
|
|
|
|
|
|
|