Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Marketing sportu : Wykładowcy
Podyplomowe Studia Marketing sportu
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy

 
Podyplomowe Studia Marketing Sportu mają zapewnić słuchaczom najlepszą możliwą wiedzę na temat marketingu sportu, czyli zarówno z punktu widzenia działań marketingowych organizacji sportowych, jak też przedsiębiorstw i innych organizacji, prowadzących marketing przez sport. Dlatego wśród wykładowców są najlepsi specjaliści tej dziedzinie – teoretycy i praktycy.

  • dr Teresa Dudzik, SGH
  • prof. dr hab. Jolanta Mazur, SGH
  • dr hab. prof. SGH Marzanna K. Witek-Hajduk, SGH
  • mgr Tomasz Redwan, prezes Redwan Sport Marketing
  • mgr Michał Gniatkowski, radca prawny, Kancelaria Radcy Prawnego Michał Gniatkowski
  • dr hab. prof. UW Tadeusz Kowalski, UW
  • prof. dr hab. Andrzej Sznajder, SGH
  • dr hab. prof. UE Zygmunt Waśkowski, UE Poznań
  • mgr Urszula Pawlak, ekspert ds. marketingu w firmie Samsung
  • mgr Aleksandra Kalinowska, ekspert ds. marketingu w PKO BP
  • mgr Tomasz Rusek, AIVO TADEUSZ RUSEK
  • mgr Artur Łobanowski, prezes Sponsoring Expert
  • red. Tomasz Wolfke, dziennikarz sportowy, Eurosport
  • mgr Bohdan Pawłowicz, Pawłowicz Business Solutions, UW
  • mgr Adam Pawlukiewicz, pracownik badawczy w firmie badawczo-konsultingowej Pentagon Reseach, doktorant w AWF Wrocław, współautor rankingu „50 najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie” 
  • mgr Jakub Kwiatkowski, Team Menedżer Reprezentacji Polski i Rzecznik Prasowy PZPN
  • mgr Tomasz Koprowski, dyrektor ds. marketingu klubu KPS Skra Bełchatów
  • mgr Przemysław Matyjaszczyk, lider zespołu ekspertów marketingu sportowego w Sport.pl
  • mgr Mateusz Pietraszko, szef działu Big Data & Mobile Advertising w firmie T-Mobile
  • mgr Łukasz Gąsiorowski, Promotion Łukasz Gąsiorowski, MobileMS
  • mgr Karol Flaziński, twórca SportsTech Poland
  • mgr Marcin Animucki, prezes Ekstraklasa SA
  • mgr Marek Kubisiak, były dyrektor marketingu FC Barcelona Escola Varsovia, ekspert marketingu w OTCF, obecnie związany z branżą eventów motoryzacyjnych, autor bloga o marketingu sportu
  • mgr Kamil Kukułka, Sport Innovation
  • mgr Jakub Myszkorowski, Chief Commercial Officer w STATSCORE
  • dr Grzegorz Botwina, kierownik Akademii Zarządzania Sportem oraz licznych projektów w obszarze sportu wyczynowego, wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego