Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Marketingu i Strategii Marketingowych : Korzyści
Podyplomowe Studia Marketingu i Strategii Marketingowych
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Perspektywy zawodowe

 
Studia podyplomowe podwyższają kwalifikacje w zawodach ekonomicznych, zarządzania oraz związanych z działalnością społeczną.
 

 Korzyści dla studenta

 
Uczestnicy studiów pozyskują nową wiedzę, nowe umiejętności merytoryczne oraz współdziałania w zespołach ludzkich.
Pozyskują również umiejętności w dziedzinie wartościowania i systematyzowania problemów teoretycznych oraz rozwiązywania praktycznych problemów w procesach kształtowania i wdrażania strategii marketingowych.

Słuchacze zdobywają także umiejętności analizowania problemów, czemu sprzyja również istniejąca na studiach konieczność opracowania samodzielnej, zwartej pracy końcowej.
 
 

 Korzyści dla pracodawcy

 
Absolwent, ukończywszy studia podyplomowe, dysponuje wydatnie wzbogaconą wiedzą o marketingu i strategiach marketingowych, którą może wykorzystywać w prowadzeniu i doskonaleniu działalności gospodarczej i pozagospodarczej.