Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Liderów Zarządzania : Wykładowcy
Podyplomowe Studia Liderów Zarządzania
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy

 
Dr hab. Sławomir Winch, prof. SGH (kierownik studiów) – absolwent socjologii UW, pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autor kilkunastu publikacji z zakresu sprzedaży i negocjacji. Praktyk, współwłaściciel firmy szkoleniowej, trener zespołów w firmach produkcyjno – handlowo – usługowych. Specjalizacja: sprzedaż, negocjacje.

Dr hab. Sylwester Gregorczyk, prof. SGH – absolwent i pracownik SGH. Konsultant w zakresie zarządzania strategicznego oraz oceny ryzyka. Autor wielu publikacji związanych z analizą strategiczną i zarządzaniem w zespole projektowym. Specjalizacja: ocena ryzyka strategicznego, analiza strategiczna.

Mgr Monika Klonowska – psycholog, trener, doradca. Doświadczenie zawodowe zdobyła w Process Oriented Psychology w Szwajcarii, w szkole Arnolda Mindella. Ukończyła Studium Terapii indywidualnej i grupowej Laboratorium Psychoedukacji, Szkołę Trenerów i Szkołę Mediacji Trop. Od 1992 prowadzi szkolenia, realizuje autorskie programy szkoleniowe z zakresu kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, wystąpień publicznych. Współpracuje jako doradca i szkoleniowiec z instytucjami administracji publicznej, instytucjami kultury i korporacjami. Doradca CSR (Corporate Social Responsibility), współautorka projektu poświęconego wdrażaniu etyki w biznesie i dobrych praktyk w zarządzaniu: pisze artykuły na temat przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji na blogu www.mobbingidyskryminacja.pl.

Dr Eleonora Kuczmera-Ludwiczyńska – absolwentka Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecnie: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), pracownik SGH. Założycielka, współwłaścicielka i długoletni prezes Banku Modułów Kształceniowych ”BMK” Sc, a następnie prezes DUMEL Centrum Wiedzy i Umiejętności, kontynuującego tradycje BMK. Wykładowca, trener, doradca i konsultant dla organizacji gospodarczych oraz jednostek samorządu terytorialnego. Autorka licznych opracowań z zakresu zarządzania, wymieniona w polskiej edycji leksykonu biograficznego Who is Who (rok 2007) w gronie znanych osobistości wpływających na kształt polskiej rzeczywistości. Specjalizacja: kierowanie ludźmi, zarządzania czasem.

Mgr Dominik Ludwiczyński – wiceprezes, założyciel i właściciel DUMEL Centrum Wiedzy i Umiejętności, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Prezes Stowarzyszenia HUESA Polska. Praktyk, konsultant firm w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim. Specjalizacja: psycho-socjologiczne uwarunkowania procesów zarządzania.

Dr hab. Rafał Mrówka, prof. SGH - pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, praktyk na rynku doradczym i szkoleniowym jest współwłaścicielem firmy konsultingowo-szkoleniowej IMMOQEE Sp. z o.o. W swojej pracy w konsultingu współpracował m.in. z Umbrella Project (program UNDP – agendy ONZ w Polsce), BIGRAM Personnel Consulting, ITO – United Change Company. Realizował projekty m.in. dla: Hewlett-Packard, Euler Hermes, Tetra Pak, Schneider Electric, Wabco, Microsoft, Auchan, EDS, Esselte, Siemens, Allianz, Totalizator Sportowy, Grupa Hotelowa Orbis, Leroy Merlin, Cersanit. Specjalizuje się badaniach satysfakcji pracowników, pobudzaniu zaangażowania pracowników, programach wspierania innowacyjności organizacji, programach rozwoju kompetencji menedżerów oraz budowaniem wizerunku organizacji, osób, produktów. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów i prac naukowych.

Mgr Ewa Opolska – absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystka rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Trener oraz konsultant przedsiębiorstw w zakresie zmian organizacyjnych oraz strategii zarządzania. Specjalizacja: zarządzanie zmianą oraz kształtowanie umiejętności menedżerskich.

Mgr Krzysztof Ogonowski – absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, prezes firmy BPI Group. Praktyk, konsultant przedsiębiorstw w zakresie zmian organizacyjnych oraz strategii zarządzania. Specjalizacja: zarządzanie zmianą, restrukturyzacja przedsiębiorstw.

Mgr Michał Podsiadło – absolwent Akademii Teatralnej w Warszawie, aktor Teatru Dramatycznego. Trener w zakresie prezentacji i wystąpień publicznych. Specjalizacja: mowa ciała, dykcja, techniki aktorskie.

Prof. dr hab. Agnieszka Sopińska – profesor w Instytucie Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN; redaktor tematyczny Kwartalnika Naukowego „Organizacja i Kierowanie” PAN; wieloletni egzaminator Krajowej Izby Biegłych Rewidentów. Autorka wielu publikacji z zakresu zarządzania strategicznego, zarządzania wiedzą i kapitału intelektualnego. Konsultant firm w zakresie zarządzania strategicznego, w tym w zakresie analizy strategicznej. Specjalizacja: zarządzanie strategiczne, analiza strategiczna, zarządzanie wiedzą, zarządzanie zasobami.

Dr Joanna Tabor-Błażewicz - absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, adiunkt w Zakładzie Strategii Personalnych. Autorka wielu publikacji z zakresu zarządzania talentami, praktyk w zakresie zarządzania zespołami w projektach edukacyjnych, rozwojowych, szkoleniowych. Specjalizacja: zarządzanie ludźmi w organizacji, rozwój osobisty, doskonalenie zawodowe pracowników.

Dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH – absolwent i pracownik Szkoły Głównej w Warszawie. Prorektor ds. Nauki i Zarządzania. Prodziekan Kolegium Zarządzania i Finansów. Praktyk w zakresie zarządzania zespołami w administracji samorządowej oraz w uczelni. Autor wielu publikacji z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania wiedzą i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Konsultant firm w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu Specjalizacja: zarządzanie kapitałem ludzkim, prezentacje, społeczna odpowiedzialność biznesu.

Dr hab. Joanna Żukowska, prof. SGH – adiunkt w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego jest przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications. Uzyskała certyfikat CoachWise posiadający akredytację Internetional Coach Federation. Członek ICF. Kierownik Studiów Podyplomowych Coachingu. Posiada wieloletnie doświadczenie w praktyce biznesowej, coachingowej i trenerskiej. Specjalizuje się w coachingu, komunikacji, zarządzaniu personelem, w tym strategicznych rozwiązaniach dla działów HR. Realizowała projekty strategicznego HR i coachingowe dla wielu korporacji. Autorka licznych publikacji naukowych poruszających powyższe obszary.