Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Lean w Usługach : Program
Podyplomowe Studia Lean w Usługach
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Program studiów

 
  1. Japonia - kolebka kultury Lean
  2. Lean jako element strategii przedsiębiorstwa
  3. Elastyczne i funkcjonalne łańcuchy dostaw. Zmiany w otoczeniu globalnym
  4. Zarządzanie Lean. Podstawy
  5. Rodzaje marnotrawstwa w usługach i sposoby ich eliminacji
  6. Zarządzanie ludźmi w przedsiębiorstwach usługowych– podejście Lean
  7. Motywowanie do działań w zakresie ciągłego doskonalenia (Kaizen Lean Coach)
  8. Zarządzanie przepływami w organizacjach usługowych. Podejście procesowe – podstawy
  9. Data Governance jako podstawa efektywnego przetwarzania informacji biznesowych. Modelowanie i analiza procesów biznesowych
  10. Narzędzia optymalizacji procesów (Value Stream Maping, Value Stream Design)
  11. Realizacja działań optymalizacyjnych (Kaizen Event)
  12. Zarządzanie przepływami w organizacjach usługowych – podejście procesowe zaawansowane
  13. Podstawy zarządzania projektami
  14. 2 wizyty studyjne w przedsiębiorstwach usługowych (każda z nich trwająca 1 dzień). Dołożymy wszelkich starań, aby wizyty odbyły się w firmach. Jednak z uwagi na panującą pandemię i przedłużające się obostrzenia związane z COVID-19 zastrzegamy możliwość zaproszenia do nas ekspertów, którzy w trakcie zajęć zaprezentują wdrożenia Lean/Kaizen w swoich firmach.
  15. Egzamin

Program obejmuje łącznie 166 godzin zajęć.