Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe studia Event Management : Wykładowcy
Podyplomowe studia „Event Management”
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy

 
 Pomysłodawcy kierunku i wykładowcy:

  • Paweł Lewicki - ekspert event marketingu, praktyk zarządzania projektami, usprawniania procesów, tworzenia modeli biznesowych i zarządzania zespołami. Od ponad 20 lat buduję w Polsce branżę event marketingową. Posiada doświadczenie we wszystkich kluczowych obszarach zarządzania operacyjnego przedsiębiorstwem. Zarządzał kilkudziesięcioosobowymi zespołami oraz monitorował przebieg realizacji projektów o zasięgu krajowym jak i międzynarodowym największych marek w Polsce. Doradca strategiczny wielu korporacji m.in Jeronimo Martins oraz organizacji sportowych jak Olimpiady Specjalne Polska. Członek Rady Programowej Fundacji United Way Polska. Należy do założycieli Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych. Pomysłodawca i przewodniczący Jury dwóch edycji konkursu Kreatywny Roku w Branży Eventowej. Członek Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Awards. Wykładowca i egzaminator podyplomowego studium Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Gość specjalnym wielu spotkań ze studentami na uczelniach m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Sztuk Pięknych. Prelegent  podczas wielu prestiżowych wydarzeń tj. Forum Ekonomiczne lub Creative Day. Publicysta wielu artykułów w magazynach biznesowych: Influencer, Przedsiębiorcy Eu czy FAKTY. Członek Konsorcjum organizującego Szczyt Rady Europy w Warszawie. Autor pierwszej książki w Polsce dla MiŚP o narzędziach event marketingowych. Za swoje działania biznesowe i edukacyjne otrzymał Wyróżnienie w prestiżowym konkursie Pozytywista Roku w kategorii Wizja i Przywództwo

  • Piotr Glen – Doświadczony ekspert z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), marketingu i PR oraz zarządzania zespołem eventowym w dużej organizacji. Jedna z pierwszych osób w polskim biznesie, które zawodowo zajmują się marketingową komunikacją CSR, tworząc standardy działania w tym obszarze. Ekspert ds. CSR oraz marketingu w Ośrodku Dialogu i Analiz „ThinkTank” działającym przy PKPP „Lewiatan”. Uczestnik wielu debat i paneli dyskusyjnych poświęconych problematyce CSR i zrównoważonego rozwoju oraz marketingu. Posiada bardzo bogate doświadczenie w realizacji wydarzeń eventowych po stronie korporacji. Zrealizował i nadzorował kilkaset eventów. W 2011 roku nominowany przez czytelników MICE Poland do konkursu Osobowość Roku Branży Eventowej.


Wykładowcy:

  • Bartosz Bieszyński - ekspert w kompleksowym zarządzaniu projektami i zespołami zarówno po stronie korporacji, jak i agencji z dużym naciskiem na role przywództwa w procesie. Z branżą eventową związany od wielu lat, początkowo w korporacjach, później po stronie agencji. Odpowiadał za przygotowywanie, nadzór i realizację eventów w takich firmach jak m.in. PKN Orlen czy Ernst & Young Polska. Piastował też stanowisko Business Development Managera w agencji eventowej LIVE, Prezesa Zarządu w Walk Events, a następnie CEO w grupie marketingowej San Markos / MasterBrand / SG Marketing. Lider i współproducent m.in. takich projektów jak: Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2017, Verva Street Racing 2016, IHestia 2016, ceremonia otwarcia The World Games 2018, Orange Euro Mapping 2012 oraz wielu innych. W prowadzonych przez niego wydarzeniach wzięło udział łącznie kilkaset tysięcy osób. Przewodniczący Rady Programowej magazynu THINK MICE. Laureat najważniejszych krajowych (MP Power, Effie) jak i zagranicznych (BEA, Eventex) nagród branżowych. Od marca do czerwca 2020 roku koordynator sztabu kryzysowego (COVID-19) branży turystycznej / spotkań i rozrywki pod marką TUgether.

  • Dr Patryk Dziurski - Adiunkt w Katedrze Zarządzania Strategicznego w Instytucie Zarządzania (Kolegium Zarządzania i Finansów SGH). Swoje zainteresowanie naukowe koncertuje wokół: zarządzania strategicznego, zarządzania innowacjami oraz zarządzania organizacjami z sektorów kultury i kreatywnych. Autor lub współautor wielu publikacji z zakresu nauk o zarządzaniu oraz uczestnik wielu badań naukowych, w tym grantu Narodowego Centrum Nauki. Wykładowca na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz na studiach podyplomowych. Aktywnie działa na rynku doradczym oraz szkoleniowym współpracując z podmiotami gospdoarczymi oraz firmami konsultingowymi i szkoleniowymi. Współautor wielu ekspertyz (m.in. analiza sektora edukacji w Polsce, analiza rynku reklamy w Polsce).

  • Dr hab. Sylwester Gregorczyk, prof. SGH - absolwent kierunku Ekonomia SGH, kierownik Katedry Zarządzania Strateginczego, wykładowca Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami SGH. Uczestnik licznych projektów naukowo--badawczych, konsultingowych i szkoleniowych, m.in. związanych z inicjatywą wspólnotową EQUAL, programem Leonardo da Vinci. Autor około 30 publikacji naukowych i fachowych z dziedziny zarządzania.

  • Dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH - Adiunkt w Instytucie Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca z wieloletnim stażem na studiach podyplomowych i kursach specjalistycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach z obszaru zarządzania strategicznego (analiza strategiczna, budowanie strategii rozwoju i konkurencji) oraz w tematyce przekształceń strukturalnych przedsiębiorstw. Autorka licznych artykułów poświęconych tej problematyce. Kierownik i sekretarz studiów podyplomowych realizowanych we współpracy z partnerami biznesowymi. Analityk w projektach biznesowych, w zakresie analiz rynkowych, doradztwa strategicznego oraz optymalizacji strukturalnej.
  • Arkadiusz Mierzwa - ekspert do spraw komunikacji i budowania pozytywnego wizerunku z wieloletnim doświadczeniem w największych polskich korporacjach. Wcześniej, przez wiele lat jako dziennikarz ekonomiczny opisywał rozwój polskiej gospodarki i rodzimych firm oraz relacjonował wydarzenia gospodarcze z całego świata, m. in. z Kazachstanu, Brazylii, USA, Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz Forum Ekonomiczne w szwajcarskim Davos. Absolwent American Studies Center oraz Advanced Management Programme IESE Business School w Barcelonie.
  • Dr hab. Mikołaj Pindelski – Katedra Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą. Specjalizuje się w problematyce: realizacja strategii; nowe i przyszłe trendy w zarządzaniu; sprzedaż i zarządzanie sprzedażą; zarządzanie innowacjami i komercjalizacja innowacji; społeczna odpowiedzialność biznesu; przedsiębiorczość i nowe modele biznesowe. Stypendysta Ryukoku University Kioto, Wirtschaftsuniversitaet Wien. Prowadzi zajęcia z Zarządzania, Zarządzania Sprzedażą, Zarządzania Innowacjami, Nowych Trendów w Zarządzaniu na studiach MBA, podyplomowych, magisterskich, licencjackich. Członek Zarządu PRME CEE Chapter, Prezes Fundacji Odpowiedzialny Pracodawca. Autor i współautor wielu publikacji naukowych, polskich i zagranicznych.
  • Wojciech Pronobis, Exec. MBA -  Praktyk marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w branżach FMCG (Kraft Jacobs Suchard, Tetley), telekomunikacyjnej (POP, Idea, Orange, tp, T-Mobile), ubezpieczeniowej (PZU, Prudential) i nowoczesnych technologii. Jeden z liderów rebrandingu Idei na Orange. W Grupie PZU zainicjował proces zmian dla marki PZU, których kulminacją był rebranding marki. Wprowadził na polski rynek ubezpieczeń na życie markę Prudential. Obecnie realizuje projekty consultingowe z obszaru zarządzania i marketingu, prowadzi szkolenia i warsztaty oraz jest mówcą na konferencjach biznesowych. Wielokrotny juror i laureat konkursu efektywności marketingowej EFFIE oraz zdobywca tytułu Dyrektor Marketingu Roku 2010.

  • Prof. dr hab. Agnieszka Sopińska - zatrudniona w Katedrze Zarządzania Strategicznego, w Instytucie Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w problematyce: zarządzania strategicznego, zarządzania innowacjami (ze szczególnym naciskiem na otwarte innowacje) oraz zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym przedsiębiorstwa. Prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, magisterskich, doktoranckich i podyplomowych.

  • Dr Albert Tomaszewski - Adiunkt w Katedrze Zarządzania Strategicznego w Instytucie Zarządzania (Kolegium Zarządzania i Finansów SGH). Badawczo zainteresowany przedsiębiorczością, nowoczesnymi organizacjami i strategiami przedsiębiorstw. Autor lub współautor wielu publikacji z zakresu nauk o zarządzaniu. Autor i uczestnik wielu badań naukowych, w tym grantu Narodowego Centrum Nauki. Wykładowca (studia pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowe) i popularyzator przedsiębiorczości. Doświadczony konsultant, członek zespołów eksperckich i autor ekspertyz dla biznesu.

  • Dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH – Prorektor ds. nauki i zarządzania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Absolwent kierunku Ekonomia SGH, Dyrektor Instytutu Zarządzania, wykładowca Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami SGH oraz Programu Master de Management Economique European. Wieloletni kanclerz Szkoły Głównej Handlowej, Autor ponad 50 publikacji o tematyce zrządzania kapitałem ludzkim, negocjacji oraz zarządzania projektami.

  • Dr hab. Sławomir Winch, prof. SGH - socjolog – szkoleniowiec, doktor nauk ekonomicznych w zakresie organizacji i zarządzania, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację zajęć treningowych. Pracownik Szkoły Głównej Handlowej, prowadzący od 1991 roku zajęcia z zakresu negocjacji w ramach studiów podyplomowych SGH oraz Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego; trener z zakresu negocjacji dla przedstawicieli kilkudziesięciu firm różnych branż; współautor ok. 20 publikacji z zakresu technik negocjacji w tym: Anna Winch. i Sławomir Winch, Negocjacje – jednostka, organizacja, kultura, Difin, Warszawa 2005.

  • Przemysław Witkowski - ekspert z zakresu kreacji oraz produkcji działań event marketingowych. W czasie swojej kariery zawodowej wykreował i zrealizował kilkaset eventów dla największych firm i marek. Zajmował kierownicze stanowiska w największych agencjach event marketingowych w Polsce. Współzałożyciel agencji eventowej Focus Event, specjalizującej się w realizacji innowacyjnych i spektakularnych eventów na rynku. Obecnie zajmuje stanowisko event development directora w agencji PLEJ. Wykładał na Akademii Finansów i Biznesu Vistula.  Autor branżowych publikacji. Inicjator działań CSR w firmach i korporacjach. Jest autorem powieści „Jutro znów będzie wczoraj” pisanej pod pseudonimem T.L Anselmo.

  • Nina Żukowska - trener biznesu, wieloletni praktyk w dziedzinie budowania strategii event marketingowych oraz zarządzania projektem eventowym m.in. dla takich marek jak: Mitsubishi, Samsung, Orange, Volvo, Johnie Walker, 3M, L’oreal, Dulux.  Reżyser wydarzeń i konsultant ds. wykorzystania storytellingu w eventach oraz autorka pierwszej branżowej publikacji o tej tematyce. Założycielka platformy edukacji eventowej Świat Eventów. Twórczyni platformy online wspierającej edukację branżową. Prelegentka, wykładowca i autor programów edukacyjnych dla różnych instytucji m.in dla Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Właścicielka agencji New Event Story, wielokrotna laureatka statuetek Złote Spinacze, organizatorka rekordowego pokazu VR w Polsce. Redaktor Naczelna portalu branżowego Event Live.