Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Analiz Marketingowych : Analiza Marketingowa - Podyplomowe Studia - SGH
Podyplomowe Studia Analiz Marketingowych
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Podyplomowe Studia Analiz Marketingowych

 
Skuteczne konkurowanie na współczesnych rynkach wymaga coraz bardziej szczegółowej i gruntownej wiedzy o zjawiskach i procesach występujących  zarówno na zewnątrz w makrootoczeniu i bezpośrednim otoczeniu rynkowym firm jak i w samych firmach. Bez systematycznego analizowania sytuacji na rynkach, zmian w oczekiwaniach i preferencjach nabywców, analizy poziomu ich satysfakcji,  oceny pozycji konkurencyjnej firmy na tle konkurentów  czy analizy skuteczności  i efektywności działań marketingowych trudno wyobrazić sobie  nowoczesne, odnoszące sukcesy przedsiębiorstwa. Nic więc  dziwnego, że pracownicy z kwalifikacjami w zakresie analityki marketingowej są poszukiwani na rynku pracy.
 

 Dlaczego Warto

 
Wiedza i umiejętności opanowane na naszych studiach mogą być wykorzystywane nie tylko w analizach marketingowych wykonywanych w firmach działających na różnych rynkach  ale także w analizach które muszą stosować w coraz szerszym zakresie organizacje i stowarzyszenia społeczne prowadzące działania służące pozyskiwaniu członków i sympatyków oraz budowaniu swojej reputacji.
 

 Opinie o kierunku

 

​Polecam studia podyplomowe na kierunku Analizy marketingowe zarówno osobom zawodowo zajmującym się ilościową i jakościową analizą danych, ale przede wszystkim marketerom zainteresowanym dogłębną wiedzą z szeroko rozumianego zakresu analiz i badań marketingowych. Niekwesti​onowaną zaletą programu studiów jest duża liczba zajęć praktycznych pozwalająca na natychmiastowe i bezpośrednie przełożenie zdobytej wiedzy merytorycznej na codzienną pracę na marce.

Małgorzata Maroszek, Marketing Manager, uczestnik IV edycji studiów

 

 Szczegółowe informacje

 

 ​
 

 Ważne dokumenty

 
 
 

 kontakt

 
Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
mgr Grażyna Rybarska
e-mail: Grażyna Rybarska
tel. 516262424

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zakład Wartości Klienta
ul. Rakowiecka 24
budynek A, pokój 308, 309 oraz 312
02-521 Warszawa
 


 

 10 ukończonych edycji

 
  • zajęciach z metod ilościowych prowadzone są z wykorzystaniem oprogramowania SPSS
 

 Kierownik studiów

 
 

 Harmonogram studiów

 
Studia podyplomoe