Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe studia Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji : Podyplomowe Studia Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji
Podyplomowe studia "Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji"
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Ps Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji

 
World Economic Forum (2020) wymienia kompetencje kreatywności i innowacji jako te najbardziej istotne na przyszłym rynku pracy.

Nowa post-pandemiczna rzeczywistość, dostępność nowych technologii oraz działanie w świecie hiper-konkurencji wzmagają presję na innowacje. Wdrażanie nowych produktów oraz szybkie przystosowanie się do zmian decyduje obecnie o zdolności przetrwania w biznesie. Zarządy dużych korporacji, ale również przedsiębiorcy zmuszeni się łączyć wyzwania działalności bieżącej, a jednocześnie szukać innowacji, rozwoju, odkrywać i reagować na nowe potrzeby klientów.

Przygotuj się na te wyzwania i rozwiń kompetencje lidera innowacji, które są istotne w gospodarce 4.0!  

Partnerem merytorycznym studiów jest Product Development Management Association (PDMA). Globalna organizacja zrzeszająca innowatorów oraz ekspertów rozwoju nowych produktów.

pdma_ce_logo_screen (2).png 
 
 Nasz program odpowiada na następujące pytania:
  • Jakie narzędzia sprawdzają się w projektach ukierunkowanych na zmiany i innowacje (usprawnień, B&R, rozwoju nowych produktów, budowy startupów)?
  • Jakie są wyzwania zarządzania innowacjami w świecie digitalnej transformacji?
  • Jak kształtować kulturę organizacyjną i zespołową wspierającą innowacje?
  • Jak stać się liderem oburęcznym – który utrzymuje biznes i go systematycznie odnawia?
  • Jaką strategię innowacji wybrać?
  • Jak szukać finansowania i oceniać pomysły na innowacyjne produkty lub usługi?
  • Jak chronić własność intelektualną?
  • Jak komunikować i sprzedawać innowacyjne produkty?

 

 Dlaczego Warto

 
Kluczowe atuty:
  • Możliwość pracy nad własnym wyzwaniem innowacyjnym – pomysłem, firmą, startupem, czy projektem korporacyjnym
  • Możliwość diagnozy własnych mocnych stron i budowania na nich w rozwoju potencjału  zawodowego - Test Gallupa w cenie studiów -  Nowość od III Edycji (!)
  • Uczenie się od wiodących ekspertów – praktyków  na rynku w dziedzinie rozwoju nowych produktów,  zarządzania projektami oraz wdrażania innowacji
  • Warsztaty i studia przypadków
  • Networking
Studia adresowane są do:
  • Menedżerów w korporacjach, którzy poszukują nowych opcji rozwoju firm lub doskonalenia zawodowego
  • Kierowników projektów rozwoju nowych produktów i usług, B&R, czy wdrażających innowacje usprawnieniowe
  • Przedsiębiorców rozwijających własne startupy i pomysły biznesowe
  • Liderów transformacji zwinnych i cyfrowych
  • Pracowników służb administracji publicznej, którzy wspierają dotacje na innowacje
  • Prawników zajmujących się zagadnieniami ochrony własności intelektualnej
  • Ludzi nauki, którzy planują komercjalizację własnych pomysłów
  • Wszystkich, którzy chcieliby doskonalić kompetencje istotne w gospodarce 4.0 lub odnowić swoją ścieżkę kariery.
Perspektywy zawodowe po ukończeniu studiów obejmują:
  • Ułatwienie awansu lub zmiany zawodowej planowanej przez słuchaczy
  • Dyplom SGH – najlepszej uczelni ekonomicznej w Polsce
  • Możliwość zdobycia certyfikatu eksperta New Product Development (PDMA) ze zniżką
  • Wyposażenie uczestników w kompetencje potrzebne do konkurowania w gospodarce 4.0
  • Nowe możliwości dzięki networkingowi
 

 Szczegółowe informacje

 

 ​
 

 Ważne dokumenty

 
 
 

 kontakt

 
KIEROWNIK STUDIÓW​

Osoba udzielająca dodatkowych informacji o studiach:

dr hab. Ewa Sońta-Drączkowska
tel. 780 080 230
e-mail: Ewa Sońta-Drączkowska
 
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Instytut Zarządzania
Katedra Zarzadzania Projektami
ul. Madalińskiego 31/33 (DS "Grosik" parter)
02-544 Warszawa


SEKRETARZ

II edycja
mgr Małgorzata Pojda
tel.: 604 451 049
e-mail: Małgorzata Pojda

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Instytut Zarządzania
Katedra Zarządzania Projektami
ul. Madalińskiego 31/33 (DS "Grosik" parter)
02-554 Warszawa
 
Rejestracja online
 

 kierownik studiów

 
Ewa-Sonta-Draczkowska.jpg

dr hab. Ewa Sońta-Drączkowska
Instytut Zarządzania - Katedra Zarządzania Projektami

Studia podyplomowe