Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe studia Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji : Podyplomowe Studia Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji
Podyplomowe studia "Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji"
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Ps Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji

 
World Economic Forum (2020) wymienia kompetencje kreatywności i innowacji jako te najbardziej istotne na przyszłym rynku pracy.

Nowa post-pandemiczna rzeczywistość, dostępność nowych technologii oraz działanie w świecie hiper-konkurencji wzmagają presję na innowacje. Wdrażanie nowych produktów oraz szybkie przystosowanie się do zmian decyduje obecnie o zdolności przetrwania w biznesie. Zarządy dużych korporacji, ale również przedsiębiorcy zmuszeni się łączyć wyzwania działalności bieżącej, a jednocześnie szukać innowacji, rozwoju, odkrywać i reagować na nowe potrzeby klientów.

Przygotuj się na te wyzwania i rozwiń kompetencje lidera innowacji, które są istotne w gospodarce 4.0!  

Partnerem merytorycznym studiów jest Product Development Management Association (PDMA). Globalna organizacja zrzeszająca innowatorów oraz ekspertów rozwoju nowych produktów.

pdma_ce_logo_screen (2).png 
 
 Nasz program odpowiada na następujące pytania:
  • Jakie narzędzia sprawdzają się w projektach ukierunkowanych na zmiany i innowacje (usprawnień, B&R, rozwoju nowych produktów, budowy startupów)?
  • Jakie są wyzwania zarządzania innowacjami w świecie digitalnej transformacji?
  • Jak kształtować kulturę organizacyjną i zespołową wspierającą innowacje?
  • Jak stać się liderem oburęcznym – który utrzymuje biznes i go systematycznie odnawia?
  • Jaką strategię innowacji wybrać?
  • Jak szukać finansowania i oceniać pomysły na innowacyjne produkty lub usługi?
  • Jak chronić własność intelektualną?
  • Jak komunikować i sprzedawać innowacyjne produkty?

 

 Dlaczego Warto

 
Kluczowe atuty:
  • Możliwość pracy nad własnym wyzwaniem innowacyjnym – pomysłem, firmą, startupem, czy projektem korporacyjnym
  • Możliwość diagnozy własnych mocnych stron i budowania na nich w rozwoju potencjału  zawodowego - Test Gallupa w cenie studiów -  Nowość od III Edycji (!)
  • Uczenie się od wiodących ekspertów – praktyków  na rynku w dziedzinie rozwoju nowych produktów,  zarządzania projektami oraz wdrażania innowacji
  • Warsztaty i studia przypadków
  • Networking
Studia adresowane są do:
  • Menedżerów w korporacjach, którzy poszukują nowych opcji rozwoju firm lub doskonalenia zawodowego
  • Kierowników projektów rozwoju nowych produktów i usług, B&R, czy wdrażających innowacje usprawnieniowe
  • Przedsiębiorców rozwijających własne startupy i pomysły biznesowe
  • Liderów transformacji zwinnych i cyfrowych
  • Pracowników służb administracji publicznej, którzy wspierają dotacje na innowacje
  • Prawników zajmujących się zagadnieniami ochrony własności intelektualnej
  • Ludzi nauki, którzy planują komercjalizację własnych pomysłów
  • Wszystkich, którzy chcieliby doskonalić kompetencje istotne w gospodarce 4.0 lub odnowić swoją ścieżkę kariery.
Perspektywy zawodowe po ukończeniu studiów obejmują:
  • Ułatwienie awansu lub zmiany zawodowej planowanej przez słuchaczy
  • Dyplom SGH – najlepszej uczelni ekonomicznej w Polsce
  • Możliwość zdobycia certyfikatu eksperta New Product Development (PDMA) ze zniżką
  • Wyposażenie uczestników w kompetencje potrzebne do konkurowania w gospodarce 4.0
  • Nowe możliwości dzięki networkingowi
 

 Opinie o kierunku

 

Angażujący program studiów, poszerzający perspektywę rozumienia innowacji i metodyk ich wdrażania. Zajęcia prowadzone przez szerokie grono ekspertów i praktyków, pozwalały na swobodną wymianę doświadczeń z uczestnikami. Studia wyposażyły słuchaczy w  know-how i praktyczne wskazówki, dotyczące wdrożenia, rozwoju inicjatywy, poszukiwania zasobów i finansowania. Wszystko to w doskonałej atmosferze bardzo różnorodnej grupy uczestników. Tak więc: Polecam! 
Anna Szawro, uczestniczka II Edycji
 
Udział w II edycji studiów podyplomowych "Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji" to najlepiej zainwestowany czas. Zajęcia obfitują w bogatą treść merytoryczną przekazaną w klarowny sposób i co najistotniejsze są prowadzone przez praktyków biznesowych. To bez wątpienia ogromna wartość dodana, pozwalająca pewne elementy, procesy wdrażać od razu do swojej działalności. Doskonała organizacja i forma prowadzenia zajęć nie pozwoliły odczuć, że odbywały się one w dobie pandemii. Dziękuję prowadzącym - z wielkim entuzjazmem logowałam się na zajęcia, a współpraca z Państwem to już nie tylko przyjemność, to zaszczyt !
Renata Wielgus (Rosińska), uczestniczka II Edycji
 
Pracowałem zarówno w startupie, małych firmach jak i w dużych korporacjach. Podejście do innowacji wszędzie było inne, natomiast studia podyplomowe "Zarządzanie innowacjami o od pomysłu do komercjalizacji" bardzo dobrze pokazują wszystkie strony innowacji. To nie są studia teoretyczne jak wiele innych, to kierunek, na którym większość prowadzących wywodzi się z biznesu, a uczestnicy mają świetne pomysły jak realizować swoje pomysły w rzeczywistości. Polecam ten kierunek zarówno osobom doświadczonym w obszarze badawczo-rozwojowym jak i osobom, które chciały by pokierować swoją karierę w stronę wdrożeń komercyjnych.
Paweł Czubkowski, uczestnik II Edycji  
 
Te studia to nieoceniony zasób praktycznej wiedzy i dostęp do specjalistów zajmujących się projektami innowacyjnymi. Bardzo mi pomogły w okresie inkubacji mojego startupu. Dzięki nim, czuję się też pewniej przed konfrontacją z potencjalnymi inwestorami"
Artur Grabek, startupowicz, uczestnik II edycji
 
Studia podyplomowe zarządzanie innowacjami od pomysłu do komercjalizacji to duża porcja praktycznej wiedzy. Dzięki studiom nauczyłam się metod tworzenia innowacyjnych rozwiązań, aż po wdrożenie ich na rynek oraz dowiedziałam się jak skutecznie zarządzać innowacjami w organizacji. Program studiów to wyważone połączenie nauki i praktyki, który kompleksowo zagospodarowuje temat innowacji. W mojej ocenie to właśnie taki układ pozwala na przyswojenie teorii oraz efektywne zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy…
Monika Kowalczuk, uczestniczka II Edycji
 
Studia podyplomowe Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji na SGH to idealny wybór zarówno dla pracowników działów R&D, którzy chcą poszerzyć posiadaną wiedzę jak i osób, które mają głowę pełną pomysłów biznesowych, ale nie mają wiedzy o narzędziach jak skutecznie te pomysły wdrażać. Warsztaty i zajęcia w grupach  pozwalają na wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. Ten kierunek to MUST HAVE dla osób kreatywnych i otwartych na nowości.  
Martyna Jakubowska, uczestniczka II Edycji
 
Studia z innowacji na SGH gwarantują  poszerzenie horyzontów i skorygują  dotychczasowe mapy myślowe. Bardzo osobliwy i skuteczny sposób prowadzeni zajęć, ciekawa platforma dyskusyjna z prowadzącymi, którzy są praktykami biznesu.
No i najważniejsze, studia te pomogą w staniu się odważniejszym i odkryciu swoich mocnych stron na nowo.
Marcin Pająk, uczestnik II Edycji 

 

 Szczegółowe informacje

 

 ​
 

 Ważne dokumenty

 
 
 

 kontakt

 

Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji o studiach (tematy merytoryczne, dotyczące programu, wykładowców) prosimy o kontakt:

Tel: 780 080 230

W sprawie (procesu i dokumentów do rekrutacji) dla III Edycji prosimy o kontakt:


Dorota Kępka
e-mail: Dorota Kępka
Tel: 606 388 113

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Instytut Zarządzania
ul. Madalińskiego 31/33 (DS "Grosik" I piętro)
02-544 Warszawa

 

 
Rejestracja online
 

 kierownik studiów

 
Ewa-Sonta-Draczkowska.jpg

dr hab. Ewa Sońta-Drączkowska, prof. SGH
Instytut Zarządzania - Katedra Zarządzania Projektami

Studia podyplomowe