Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe studia Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji : Cel
Podyplomowe studia "Zarządzanie innowacjami - od pomysłu do komercjalizacji"
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Cel studiów

 
Studia stanowią kompleksowy program rozwoju kompetencji w zakresie inicjowania, wdrażania i komercjalizacji innowacji. Dedykowane są dla przedsiębiorców, kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla, kierowników projektów oraz pracowników zespołów projektowych, którzy pracują w obszarze rozwoju nowych produktów, poszukiwania nowych szans rynkowych i pobudzania przedsiębiorczości korporacyjnej, działach badawczo-rozwojowych oraz technologiczno- informatycznych.
Uczestnicy studiów mogą rekrutować się z sektora MŚP, dużych korporacji, jak również z sektora publicznego zajmującego się programami wspierania innowacyjności.
Z uwagi na cechy charakterystyczne projektów innowacyjnych: wysoką niepewność zakresu prac oraz otoczenia, trudności szacowania, wysoką dynamikę zmian, wysoki poziom ryzyka technologicznego i rynkowego, interdyscyplinarność zespołów, wysokie prawdopodobieństwo porażki, itp., przedsięwzięcia tego typu wymagają szeregu różnych narzędzi zarządczych, które pomogą uporać się wieloma wyzwaniami wdrażania innowacji, tym samym zmniejszając ryzyko porażki.
Uczestnicy poznają metody i techniki wspierające pracę w całym cyklu realizacji przedsięwzięć o wysokim poziomie innowacyjności, dobre praktyki z rynku oraz będą mogli pracować nad własnym przedsięwzięciem innowacyjnym.
Studia obejmują aspekty wdrożenia innowacyjnego przedsięwzięcia od momentu jego zainicjowania do komercjalizacji oraz obejmują:
  • proces pracy z innowacją;
  • strategie i modele organizacji działalności innowacyjnej;
  • funkcje wspierające (sposoby finansowania, ochrony patentowej oraz zarządzania zespołem oraz kultury wspierającej innowacyjność).