Studia podyplomowe reklamy
Celem studiów jest kształcenie i doskonalenie umiejętności organizacji oraz prowadzenia kampanii komunikacyjnych. Studia adresowane są do praktyków zatrudnionych w agencjach reklamowych, domach mediowych lub w firmach prowadzących własną działalność reklamową, oraz do osób planujących rozwój kariery w zakresie reklamy. W efekcie kształcenia słuchacz będzie umiał: planować i prowadzić kampanię komunikacyjną, tworzyć strategie reklamowe, tworzyć strategie komunikacyjne w nowych mediach (np. SoLoMo), projektować user experience na poziomie produktów, sporządzić budżet reklamowy, planować media reklamowe, interpretować wyniki badań, wskaźniki mediowe i mierniki mediów, określać i oceniać skuteczność i efektywność kampanii reklamowych, współpracować z mediami, agencjami badawczymi, domami mediowymi i agencjami reklamowymi.
Studia realizowane we współpracy z firmą IPSOS
IPSOS jest częścią międzynarodowej grupy badawczej Ipsos, obecnej w 84 krajach świata. IPSOS wspiera klientów w odnoszeniu sukcesów pomagając im w rozwiązywaniu ich marketingowych problemów i w podejmowaniu właściwych decyzji w branżach: FMCG, telekomunikacja, media, reklama, paliwa, farmaceutyki, motoryzacja, bankowość, finanse, instytucje publiczne. Firma specjalizuje się w badaniach marketingowych, reklamy, mediów, satysfakcji i lojalności konsumentów oraz badaniach opinii.
Zakres współpracy: patronat merytorycznym nad I edycją Podyplomowych Studiów Reklamy prowadzonych przez Kolegium Ekonomiczno-Społeczne Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Więcej o programie: studia podyplomowe reklamy