W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19, studenci, którzy zostali przyjęci na rok akademicki 2020/2021 mogą złożyć za pośrednictwem poczty przesłanej na adres Uczelni, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru:
- oryginały wymaganych dokumentów, które stanowiły podstawę przyjęcia na studia, lub
- kopie tych dokumentów potwierdzonych notarialnie za zgodność z oryginałem (w przypadku złożenia w ten sposób wymagane jest okazanie, niezwłocznie po ustaniu okresu stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, oryginałów tych dokumentów celem potwierdzenia zawartych w nich danych i uzupełnienia teczki studenta).
Adres korespondencyjny: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Dział Rekrutacji, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Polska.