Rekrutacja cudzoziemców, podejmujących studia na zasadach innych niż obowiązujące obywateli polskich, przebiega w następujących etapach:
rejestracja w systemie dla cudzoziemców,
w przypadku nieposiadania potwierdzenia znajomości jęz. polskiego, przystąpienie do testu z języka polskiego na SGH, (poziom B1)
złożenie wymaganych dokumentów,
- weryfikacja złożonych dokumentów,
- wydawanie decyzji o przyjęciu na studia,
- informacja odnośnie rejestracji na przedmioty wysłana w formie komunikatu przez Dziekanat Studium Licencjackiego na konto rekrutacyjne.
Ważne: wymagane w rekrutacji dokumenty należy złożyć osobiście w Dziale Promocji i Rekrutacji, upoważnić do tego osobę trzecią (wzór upoważnienia) lub wysłać je pocztą.
Nie przyjmujemy dokumentów wysłanych drogą mailową.
Nie należy ich również wgrywać do systemu rekrutacyjnego.
REGULACJE WEWNĄTRZUCZELNIANE
KTO MOŻE APLIKOWAĆ NA ZASADACH DLA CUDZOZIEMCÓW
Skrócona informacja dla cudzoziemców