Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Rekrutacja krok po kroku

 

​Aby pomyślnie ukończyć rekrutację na zasadach dla cudzoziemców, zapoznaj się z kolejnymi krokami procedury rekrutacyjnej:

1. Zarejestruj się w systemie rekrutacyjnym

Wpisz do systemu wszystkie wymagane dane i wgraj swoje zdjęcie. Gdy poprawnie wypełnisz formularz internetowy, pojawi się możliwość wygenerowania formularza zgłoszeniowego. Wygeneruj formularz, wydrukuj go i podpisz – jest to jeden z dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji.

2. Złóż wymagane dokumenty

Dokumenty możesz złożyć osobiście (lub przez pełnomocnika) w Dziale Promocji i Rekrutacji w terminach wskazanych w harmonogramie rekrutacji. Dokumenty możesz też wysłać do nas pocztą lub kurierem – pamiętaj tylko o tym, że powinny one zostać dostarczone do Działu Promocji i Rekrutacji przed upływem terminu na składanie dokumentów wskazanym w harmonogramie rekrutacji.

3. Poczekaj na decyzję

Złożone przez Ciebie dokumenty zostaną poddane weryfikacji. Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, otrzymasz decyzję o przyjęciu na studia. Jeśli stwierdzone zostaną jakieś braki – skontaktujemy się z Tobą.

Decyzję o przyjęciu można odebrać osobiście w Dziale Promocji i Rekrutacji lub otrzymać ją drogą pocztową.

Ważne informacje

Rejestracja w systemie dla kandydatów jest pierwszym i koniecznym etapem procedury rekrutacyjnej.

Jeżeli masz problem ze skompletowaniem lub dostarczeniem wymaganych dokumentów, koniecznie skontaktuj się z Działem Promocji i Rekrutacji – pomożemy Ci i doradzimy.

Skany dokumentów nie stanowią podstawy do przyjęcia kandydata na studia.